پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

چهارمین المپیاد ورزشی ایثار گران شبکه بانکی به کار خود خاتمه داد

  تاريخ:نهم آذر 1387 ساعت 15:24   |     کد : 11995   |     مشاهده: 1341
به گزارش صنعت نیوز، چهارمین المپیاد ورزشی ایثار گران شبکه بانکی کشور با قهرمانی بانک تجارت در رشته والیبال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، چهارمین المپیاد ورزشی ایثار گران شبکه بانکی کشور با قهرمانی بانک تجارت در رشته والیبال به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور دکتر داوری مدیر عامل بانک تجارت ، دکتر نوری مدیر عامل بانک رفاه و جمعی از مقامات استان و مسئولین انتظامی گیلان برگزار شد ، دکتر داوری طی سخنانی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت رشادتهای ایثارگران طی 8 سال دفاع مقدس یاد آور شد :

امر به ورزش امر به معروف است و برگزاری این مسابقات موجب تعمیق همدلی بین کارکنان شبکه بانکی و ارتقاء روحیه و نظاط عزیزان ایثارگر شبکه بانکی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت هر چه بیشتر مسئولین از ایثار گران جامعه گفت: یقیناً اجر معنوی ایثار گران در معامله خود با خداوند محفوظ است و ایران اسلامی و مردم شهید پرور هیچ گاه خاطره رشادتهای آنان را از یاد نخواهند برد.

گفتنی است چهارمین المپیاد ورزشی ایثار گران نظام بانکی به مدت یک هفته به میزبانی بانک تجارت با حضور 350 ورزشکار در رشته های فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز ، دو میدانی ، شطرنج ، شنا ، هنر های رزمی و حفظ و قرائت قران کریم برگزار شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11995
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است