پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
مسئول هندي:

تاثير اقتصادي حملات بمبئي کوتاه مدت خواهد بود

  تاريخ:دوازدهم آذر 1387 ساعت 10:10   |     کد : 12107   |     مشاهده: 1461
به گزارش صنعت نیوز، يک مسئول دولتي در هند اعلام کرد حملات اخير در شهر بمبئي مرکز مالي و اقتصادي هند، تاثير کوتاه مدت بر اقتصاد اين کشور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، يک مسئول دولتي در هند اعلام کرد حملات اخير در شهر بمبئي مرکز مالي و اقتصادي هند، تاثير کوتاه مدت بر اقتصاد اين کشور خواهد داشت.

خبرگزاري "پرس تراست آو اينديا" روز يکشنبه به نقل از اروند فرماني مشاور ارشد اقتصادي در وزارت دارايي هند اعلام کرد: به نظر مي رسد انچه در ميان مدت و دراز مدت اهميت بيشتري دارد، نحوه تعامل نظام با اوضاع کنوني است.

فرماني تاکيد کرد، اصلاحات در هند نبايد فقط بر بخش اقتصادي متمرکز شود بلکه بايد در بخش اجراي قانون و نظم نيز به اجرا درآيد.

به گزارش خبرگزاري المان از دهلي نو، يک اقتصاد دان سرشناس ديگر هندي به نام سوپر جوکارن نيز گفت نحوه تعامل دولت با مسئله قانون و نظم و امنيت، اهميت اين مسائل را از نظر دولت نشان خواهد داد.

با اين حال بي.شيدامبارام وزير دارايي هند روز يکشنبه با انتصاب وزير کشور جديد، از ميزان وخامت پيامدهاي حملات بمبئي بر اقتصاد هند کاست.

از سوي ديگر اتاقهاي بازرگاني و صنايع هند ابراز نگراني کردند که حملات بمبئي تاثير منفي بر وجهه هند به عنوان مکاني امن براي اجراي طرحهاي تجاري داشته باشد و بر بخشهايي مثل گردشگري و هتلداري و ساختمان سازي تاثير بگذارد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12107
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است