پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

شرکتهاي خارجي دوبي را ترک ميکنند

  تاريخ:دوازدهم آذر 1387 ساعت 11:09   |     کد : 12131   |     مشاهده: 1469
به گزارش صنعت نیوز، مشکلات اقتصادي و مالي جهاني، به همراه کاهش قيمت نفت خام، اقتصاد شيخ نشين دوبي را به مخاطره انداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، مشکلات اقتصادي و مالي جهاني، به همراه کاهش قيمت نفت خام، اقتصاد شيخ نشين دوبي را به مخاطره انداخته است.

به گزارش شبکه تلويزيوني سي ان ان، دوبي با مشکلات فراواني دست و پنجه نرم مي کند. به عنوان مثال در حالي که قيمت املاک در اين شيخ نشين چهل درصد سقوط کرده است، اجاره بهاي خانه هاي لوکس به شدت افزايش يافته است. اين شبکه افزود همچنين در حالي که چند سال پيش، سودآوري شرکت هاي خارجي در دوبي بسيار خوب بوده است، اکنون بسياري از اين شرکت ها با مشکلات مالي جدي روبرو شده اند، بنحوي که اين روند، باعث خارج شدن بسياري از شرکت هاي خارجي از دوبي شده است.

يک خانم انگليسي که شرکت انتشاراتي موفق در دوبي داشته است گفت نه تنها سوددهي شرکت ام کاهش يافته، صاحب خانه لوکسي که من طي چند سال اخير آن را به بهاي چهل هزار دلار در هر سال اجاره کرده بودم، از خانواده ما خواسته يا مقدار اجاره بهاي پرداختي را به ميزان قابل ملاحظه اي افزايش دهيم يا اين خانه را ترک کنيم.

وي افزود اگر چنين اتفاقي بيافتد، من شرکت خود را به کشوري ديگر که شرايط بهتر اقتصادي داشته باشد منتقل خواهم کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12131
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است