پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

صندوق ذخيره فرهنگيان و ساخت چهارهزار واحد مسکوني

  تاريخ:سيزدهم آذر 1387 ساعت 11:43   |     کد : 12194   |     مشاهده: 827
به گزارش صنعت نیوز، صندوق ذخيره فرهنگيان چهار هزار واحد مسکوني معلمان را دردست ساخت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، صندوق ذخيره فرهنگيان چهار هزار واحد مسکوني معلمان را دردست ساخت دارد.

به گزارش خبرنگارما،مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت : اين صندوق تا کنون 1800 واحد مسکوني براي معلمان ساخته است و4000 واحد مسکوني ديگر نيز در مشهد ،تبريز ،‌ فولاد شهر اصفهان ،‌ زنجان و قزوين و شهرک صدراي شيراز در دست ساخت دارد.

محمد علي شايسته نيا با اشاره به اينکه همزمان با دهه مبارک فجر فاز اول مجموعه مسکوني معلمان در مشهد مقدس به بهره برداري مي رسد افزود : ساخت مسکن معلمان باهمکاري صندوق ذخيره فرهنگيان و شرکتهاي وابسته مانند شرکت تامين مسکن فرهنگيان صورت

مي گيرد.

وي گفت :‌ سياست شرکت تامين مسکن فرهنگيان فروش 25 درصد از واحدهاي مسکوني با قيمت آزاد به عموم مردم و 75 درصد آن بر اساس قيمت تمام شده و بدون سود به اعضاي صندوق است.

رئيس هيئت مديره صندوق ذخيره فرهنگيان افزود : اين صندوق ،‌ بنگاهي اقتصادي با 800 هزار عضو است که داوطلبانه 5 درصد از حقوق آنان کسر و به اين صندوق واريز مي شود.

وي با اشاره به اينکه بنا بر قانون دولت نيز ماهانه تا سقف 5 درصد حقوق افراد به اعضاي اين صندوق کمک مي کند گفت:حضور گسترده فرهنگيان و صنفي و سراسري بودن آن درکشور وجه تمايز اين صندوق از ديگرصندوقها است .

شايسته نيا نبود ارتباط ارتباط کم فرهنگيان با صندوق ذخيره فرهنگيان را از مشکلات صندوق برشمرد وافزود:اين فاصله موجب ابهامات و يا مسايل حاشيه اي در اعضاء شده است و به همين سبب درآغاز چهاردهمين سال تاسيس اين صندوق نمايشگاه دستاوردهاي آن از 16 تا 18 آذر در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برپا مي شود.

گفتني است اعضاي اين صندوق در هنگام بازنشستگي مي توانند از ذخيره و سود خود استفاده کنند و در طول خدمت فقط از مزايا و تسهيلات آن برخوردار مي شوند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12194
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است