پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

پالسون براي درخواست اعتبار بيشتر از کنگره ترديد دارد

  تاريخ:چهاردهم آذر 1387 ساعت 11:33   |     کد : 12266   |     مشاهده: 1435
به گزارش صنعت نیوز، روزنامه وال استريت ژورنال نوشت هنري پالسون وزير خزانه داري امريکا براي درخواست هفتصد ميليارد دلار اعتبار ديگر از کنگره ترديد دارد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، روزنامه وال استريت ژورنال نوشت هنري پالسون وزير خزانه داري امريکا براي درخواست هفتصد ميليارد دلار اعتبار ديگر از کنگره ترديد دارد.

اين روزنامه نوشت پالسون سرگرم گفتگو در اين باره است که ايا از کنگره امريکا براي اختصاص هفتصد ميليارد دلار اعتبار ديگر درخواست بکند يا خير؟ اين در حالي است که وي نگران تقاضاهاي رقابتي براي اين وجوه و واکنش مخالفت گونه نمايندگان کنگره امريکا با اين درخواست است. از هفتصد ميليارد دلاري که وي در اوايل ماه اکتبر امسال درخواست کرده بود ،پالسون تنها مجوز هزينه کردن سيصد و پنجاه ميليارد دلار را دريافت کرد و براي گرفتن مجوز هزينه کردن نيم ديگر ان بايد دوباره به کنگره امريکا برود.

روزنامه وال استريت ژورنال نوشت اگر پالسون تصميم داشته باشد که بقيه سيصد و پنجاه ميليارد دلار را دريافت کند بايد اين کار را هفته اينده انجام دهد و تصميم وي در اين باره با توجه به وخامت بازارها اجباري خواهد شد.

به‌ گزارش‌ خبرگزاري ‌‌‌‌‌فرانسه ‌از واشنگتن، گزارش ديوان محاسبات امريکا در تقويت شک و ترديد هاي وزير خزانه داري امريکا موثر بوده است . در گزارش ديوان محاسبات امريکا امده است که در ارزيابي و کنترل نهادهاي تامين مالي شده در چارچوب اجراي طرح پالسون خلاها و نواقصي وجود داشته است.

پالسون علاوه بر احتمال رد شدن درخواستش توسط نمايندگان کنگره امريکا با سياست هاي مبهمي که با کار امدن دولت جديد به وجود امده است نيز مواجه است . بنابراين براي درخواست جديد خود براي گشايش اعتبار با شک و ترديد بيشتري مواجه شده است .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12266
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است