پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

صنعتي سازي گام اساسي در شهرسازي نوين

  تاريخ:چهاردهم آذر 1387 ساعت 11:38   |     کد : 12270   |     مشاهده: 855
به گزارش صنعت نیوز، افزايش ايمني، کيفيت، سرعت اجرا و کاهش قيمت از اصول کليدي در توليد صنعتي ساختمان است که با اطلاع رساني دقيق و گسترده، از استقبال عمومي برخوردار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، افزايش ايمني، کيفيت، سرعت اجرا و کاهش قيمت از اصول کليدي در توليد صنعتي ساختمان است که با اطلاع رساني دقيق و گسترده، از استقبال عمومي برخوردار خواهد شد.

مدير عامل مهندسان مشاور ارگ بم کرمان با بيان اين مطلب عمده ترين موانع توليد صنعتي ساختمان را در ايران به سه بخش محدوديت هاي اقتصادي؛ فني و فرهنگي تقسيم و اضافه کرد: کهنگي روش هاي توليدي، نوع مالکيت هاي صنعتي، بازاريابي، نبود قوانين و مقررات حمايتي، مشکلات تامين مواد اوليه ساختماني، کمبود نقدينگي و نامناسب بودن قيمت تمام شده برخي موانع بخش اقتصادي در اين زمينه است.

شهريار يقيني در هم انديشي مناسب سازي فضاهاي شهري با اشاره به محدوديت هاي بخش فني گفت: قديمي بودن شيوه هاي توليد، منطبق نبودن آئين نامه ها و مقررات ساختمان با روش هاي جديد ساخت و محدوديت هاي معماري از ديگر موانع شهرسازي نوين است.

مدير عامل مهندسان مشاور ارگ بم کرمان همچنين درباره موانع بخش فرهنگي توليد صنعتي ساختمان هم گفت: اطلاع نداشتن از روش هاي جديد در صنعت ساختمان سازي مردم را به شيوه هاي سنتي سوق مي دهد.

وي با تاکيد بر نقش رسانه ها در اين زمينه افزود: رسانه هاي جمعي در اشاعه فرهنگ شهرسازي نوين با توجه به تراکم فضاهاي شهري نقش موثري دارند و بايد در اين زمينه اطلاع رساني گسترده اي را آغاز کنند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12270
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است