شنبه 8 ارديبهشت 1403

گرانقيمت ترين آپارتمان در آسيا فروخته شد

  تاريخ:بيست و نهم خرداد 1387 ساعت 13:32   |     کد : 1378   |     مشاهده: 633
به گزارش صنعت نيوز،‌ آپارتماني مجلل در هنگ کنگ به قيمت بيش از دويست و بيست و پنج ميليون دلار هنگ کنگ، بيست و هشت ميليون دلار امريکا، فروخته شده است و بدين ترتيب اين آپارتمان، گرانقيمت ترين اپارتمان فروخته شده در آسيا است.

به گزارش صنعت نيوز،‌ منابع خبري امروز چهارشنبه اعلام کردند آپارتماني مجلل در هنگ کنگ به قيمت بيش از دويست و بيست و پنج ميليون دلار هنگ کنگ، بيست و هشت ميليون دلار امريکا، فروخته شده است و بدين ترتيب اين آپارتمان، گرانقيمت ترين آپارتمان فروخته شده در آسيا است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نيوز،اين پنت هاوس واقع در طبقه هشتادم برجي که داراي استخري خصوصي است و ديدي فوق العاده از بندر ويکتورياي هنگ کنگ دارد، به قيمت چهل و يک هزار دلار در هر فوت مربع فروخته شده است.

براساس گزارش اين روزنامه هنگ کنگي، اين آپارتمان پنج هزار و چهار صد و نود و هفت فوت مربعي، پانصد و يازده متر مربع، که داراي تراسي بر بالاي پشت بامش است، در مجتمع مسکوني جديدي موسوم به ارچ در منطقه کولون هنگ کنگ واقع شده است.

اين مجتمع مسکوني نزديک مرکز تجارت بين المللي که برجي اداري است ولي ساخت آن هنوز کامل نشده، واقع شده است.

قيمت اين آپارتمان، رکورد پيشين سي و نه هزار و هشتصد دلار در هر فوت مربع را که ماه نوامبر گذشته براي خريد اپارتمان بزرگتري در هنگ کنگ پرداخته شده بود، شکسته است.

بازار املاک در هنگ کنگ در چند سال گذشته، در پي بحران مالي آسيا در اواخر دهه نود ميلادي، به شدت رونق گرفته است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/1378
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است