يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

ایران قدرت ورزش جهان می شود

  تاريخ:بيستم بهمن 1387 ساعت 11:33   |     کد : 15961   |     مشاهده: 1147
به گزارش صنعت نیوز، معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی می گوید : در دهه سوم انقلاب اسلامی یک و نیم تا دو برابر 52 سال منتهی به سال 1357 در ایران مکان های ورزشی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی می گوید : در دهه سوم انقلاب اسلامی یک و نیم تا دو برابر 52 سال منتهی به سال 1357 در ایران مکان های ورزشی ایجاد شده است.

محمد علی آبادی در مراسم افتتاح فاز نخست طرح توسعه مجموعه بین المللی اسکی دیزین که به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت:در 10 سال نخست انقلاب اسلامی تمامی امکانات و نیروی انسانی کشور در خدمت دفاع مقدس و در مقابل دشمن متجاوز قرار داشت ،بنابراین اساسا مجالی برای پرداخت به بحث توسعه زیرساخت های ورزش وجود نداشت و همه اذهان به سمت دفاع از آب و خاک این مرز و بوم معطوف بود.

وی افزود: در دهه دوم جمهوری اسلامی که در واقع پس از پایان دفاع مقدس بود همه توان کشور در جهت بازسازی و سازندگی بناهای تخریب شده و امکانات زیر بنایی بود، بنابراین باز هم توسعه زیر ساخت های ورزش در کشور در اولویت قرار نداشت، اما در دهه سوم نیاز توسعه امکانات ورزشی به یک خواست ملی تبدیل شد و در این دهه بود که اقدامات سازنده ای برای رشد زیر ساخت های ورزش صورت گرفت.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/15961
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است