شنبه 15 ارديبهشت 1403

وزير کشور انگليس به سواستفاده از حق فوق العاده مسکن متهم شد

  تاريخ:اول اسفند 1387 ساعت 11:47   |     کد : 16549   |     مشاهده: 661
به گزارش صنعت نیوز، وزير کشور انگليس به علت استفاده نابجا از بودجه اي که پارلمان در اختيار وي قرار داده است مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير کشور انگليس به علت استفاده نابجا از بودجه اي که پارلمان در اختيار وي قرار داده است مورد انتقاد قرار گرفت.

روزنامه تايمز چاپ انگليس با درج خبري در اينترنت نوشت جکي اسميت ، وزير کشور انگليس پس از آنکه منزل مسکوني خواهر خود در لندن را به عنوان محل سکونت خود اعلام کرد و که بابت ان سالانه بيست هزار پوند دريافت کند مورد انتقاد قرار گرفت.

بررسي اين موضوع زماني اغاز شد که يک زوج انگليسي که در همسايگي وزير کشور زندگي مي کنند ادعا کردند محل مذکور ، محل اقامت دائم وزير نيست و اسميت تنها دو روز در خانه اقامت دارد، در حاليکه وي قبلا در مصاحبه با مطبوعات گفته بود به طور دائم در لندن اقامت دارد.

به نوشته اين روزنامه ، بر اساس هزينه هاي فوق العاده حق مسکن ، نمايندگان پارلمان مي توانند سالانه بيش از بيست و سه هزار پوند بابت هزينه هاي حفظ و نگهداري محل اقامت موقت خود دريافت کنند اما پولي بابت محل اقامت واقعي خود دريافت نمي کنند.

نمايندگان پارلمان بر حسب قانون بايد محل سکونت خود را که بيشتر اوقات در آن اقامت دارند را به عنوان " محل اصلي" اقامت خود مشخص کنند. در اين حال اسميت گفت به شدت با اين اتهامات برخورد خواهد کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/16549
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است