شنبه 15 ارديبهشت 1403

بازسازی بافت فرسوده جنوب تهران سرعت می گیرد

  تاريخ:اول اسفند 1387 ساعت 12:19   |     کد : 16562   |     مشاهده: 727
به گزارش صنعت نیوز، شهردار تهران گفت: سال آینده تملک و بازسازی بافت های فرسوده مناطق مختلف جنوب تهران، بیش از گذشته سرعت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، شهردار تهران گفت: سال آینده تملک و بازسازی بافت های فرسوده مناطق مختلف جنوب تهران، بیش از گذشته سرعت می گیرد.

محمد باقر قالیباف در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه 17 فزود: برای این منظور اعتبارات ویژه ای اختصاص داده شده است.

وی گفت: در منطقه 17 مطابق برنامه ریزی انجام شده، بازای تملک و خرید هر متر مربع فضای مسکونی 1،2 و 1،3 متر فضای مسکونی در اختیار فروشنده قرار گیرد.

قالیباف منطقه 17 شهر تهران را یکی از مهمترین مناطق دانست و افزود: این منطقه در دوران دفاع مقدس بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که از این نظر رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

شهردار تهران افزود: شهرداری تلاش می کند بیش از گذشته به مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدماتی مناطق جنوب شهر توجه داشته باشد.

قالیباف گفت: در این زمینه در سه بخش عمرانی ـ خدماتی، اوقاف فراغت و تربیتی ـ فرهنگی برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر بازسازی بافت های فرسوده این منطقه، خط 3 مترو نیز که اجرای آن آغاز شده است طبق برنامه ریزی صورت گرفته در منطقه 17 به بهره برداری می رسد.

شهردار تهران گفت: در سه سال گذشته بیش از 150 میلیارد تومان اعتبار در بخش های عمرانی ، خدماتی و رفاهی منطقه 17 هزینه شده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/16562
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است