يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

خانه سازي براي معلولان درسه سال گذشته برابر با 22 سال قبل بوده است

  تاريخ:سوم اسفند 1387 ساعت 12:55   |     کد : 16633   |     مشاهده: 673
به گزارش صنعت نیوز، وزير رفاه و تأمين اجتماعي با حضور در شوراي اداري شهرستان ميبد درباره فعاليتهاي وزارت رفاه و تأمين اجتماعي در حوزه بهزيستي گفت:در سه سال گذشته ميزان خانه سازي براي معلولان برابر با 22 سال قبل بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير رفاه و تأمين اجتماعي با حضور در شوراي اداري شهرستان ميبد درباره فعاليتهاي وزارت رفاه و تأمين اجتماعي در حوزه بهزيستي گفت:در سه سال گذشته ميزان خانه سازي براي معلولان برابر با 22 سال قبل بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل وزارت رفاه و تأمين اجتماعي مصري با تأکيد بر مطالعات کارشناسي درباره طرح تحول اقتصادي و هدفمند كردن يارانه ها افزود: در سي سال گذشته تورم در کشور به دليل دست نزدن به ساختارها دو رقمي مانده و دولت ها قادر به حل آن نبوده اند. مصري اجراي اين طرح را نشانه توجه دولت به ساختارها دانست و گفت: اميدواريم يارانه ها به افرادي که سي سال از حقشان محروم مانده اند پرداخت شود.

وي اضافه كرد:در حال حاضر دولت براي هر خودرو روزانه چهار هزار تومان يارانه پرداخت مي کند در حالي که براي هر خانواده تحت پوشش کميته امداد ماهيانه هشت هزار تومان پرداخت مي شود.

وزير رفاه و تأمين اجتماعي با اشاره به دستاوردهاي علمي اخير در سطح وسيع نظير سلولهاي بنيادي ، انرژي هسته اي، سلاح هاي نظامي گفت: اين دستاوردها در حالي بوده است که کشور ما در اوج فشارهاي سياسي و اقتصادي قرار داشته و اين نشان از تلاش و خودباوري جوانان کشور است.

وزير رفاه در اين سفر با مردم شهرستان ميبد از نزديک ديدار و با آنان گفتگو کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/16633
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است