يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

آخرین اخبار از مسکن مهر

  تاريخ:پنجم اسفند 1387 ساعت 09:59   |     کد : 16765   |     مشاهده: 751
به گزارش صنعت نیوز، وزیر تعاون با بیان این که 3 میلیون و 850 هزار نفر متقاضی حضور در طرح مسکن مهر بودند گفت: پس از پالایش اولیه در ادارات کل تعاون استان ها، در مرحله نخست دو میلیون و 500 هزار نفر شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزیر تعاون با بیان این که 3 میلیون و 850 هزار نفر متقاضی حضور در طرح مسکن مهر بودند گفت: پس از پالایش اولیه در ادارات کل تعاون استان ها، در مرحله نخست دو میلیون و 500 هزار نفر شناسایی شدند.

عباسی در حاشیه مراسم گشایش مجتمع شورای حل اختلاف ویژه تعاون در جمع خبرنگاران افزود: پس از پالایش نهایی، یک میلیون و 400 هزار نفر برای گرفتن زمین به سازمان های مسکن و شهرسازی استانها معرفی شدند.

وی با بیان این که 750 هزار نفر تاکنون یک میلیون تومان خود را واریز کرده اند گفت: در کل کشور نیز آماده سازی زمین برای 400 هزار واحد آغاز شده است.

وزیر تعاون با اشاره به اینکه شیوه اجرای طرح مسکن مهر در کل کشور متفاوت است افزود: در برخی استانها، پروژه ها در حال افتتاح است و برخی استانهای دیگر در حال آماده سازی زمین ها هستند و تعدادی از آنها نیز کار ساخت را آغاز کرده اند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/16765
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است