شنبه 15 ارديبهشت 1403

بحران مسکن، امريکايي ها را به زندگي در گاراژها و هتل ها سوق داده است

  تاريخ:بيست و دوم اسفند 1387 ساعت 10:41   |     کد : 17798   |     مشاهده: 659
به گزارش صنعت نیوز، در پي افزايش دامنه بحران مسکن و نرخ بيکاري در امريکا، شماري از مردم اين کشور به زندگي در گاراژها يا هتل هاي ارزان قيمت روي اورده اند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، در پي افزايش دامنه بحران مسکن و نرخ بيکاري در امريکا، شماري از مردم اين کشور به زندگي در گاراژها يا هتل هاي ارزان قيمت روي اورده اند.

به نوشته شماره امروز روزنامه نيويورک تايمز در اينترنت، عميق تر شدن رکود اقتصادي در امريکا سبب شده است تا شماري از کارگران باسابقه در اين کشور شغل خود را از دست بدهند و نگراني از بي خانمان شدن براي اولين بار در وجود کساني که در املاک استيجاري زندگي مي کنند، ريشه بدواند. برخي از اين کارگران که منازل خود را از دست داده اند در خيابان ها اواره شده اند، اما گروهي ديگر به زندگي در گاراژها و هتل هاي ارزان قيمت روي اورده اند. گروه دوم به سبب نوع زندگي خود از نظر دولت امريکا، بي سرپناه شناخته نمي شوند و به همين دليل از دريافت کمک هاي مالي دولت نيز محروم هستند.

گرِگ هيورث، يکي از شهرونداني است که به علت مشکلات اقتصادي منزل خود را از دست داده است و اکنون به همراه همسر و سه فرزندش در اتاق کوچکي در يک مَتل زندگي مي کند. هيورث، چهل و چهار سال سن دارد، اهل ايالت کاليفرنيا است و تا چندي پيش نيز از طريق کار در بنگاه معاملات املاک و مستغلات، زندگي خود را اداره مي کرد. ولي در اوايل سال گذشته ميلادي، هيورث شغل خود را از دست داد و منزل او نيز توسط بانک مصادره شد.

خانواده هيورث فقط يکي از خانواده هاي متوسط امريکايي است که در اثر بحران اقتصادي اخير، منزل خود را از دست داده اند. به نظر مي رسد با موج فزاينده بيکاري در امريکا، شمار افراد بي سرپناه در اين کشور نيز رو به افزايش است و بسته محرک اقتصادي جديد باراک اوباما نيز کمک شاياني به بهبود وضعيت مردم اين کشور نکرده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17798
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است