يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

واحدهاي مسکوني روستايي تا ده سال آينده مقاوم سازي مي شود

  تاريخ:نوزدهم فروردين 1388 ساعت 10:04   |     کد : 18652   |     مشاهده: 733
به گزارش صنعت نیوز، رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: تا ده سال آينده همه واحدهاي مسکوني روستايي در سراسر کشور مقاوم سازي مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: تا ده سال آينده همه واحدهاي مسکوني روستايي در سراسر کشور مقاوم سازي مي شود.

عليرضا تابش در آستانه سالروز تاسيس بنياد مسکن (21 فروردين) افزود: هم اکنون بيش از 3 ميليون و 700 هزار واحد مسکوني روستايي در سراسر کشور بايد در برابر زلزله و بلاياي طبيعي مقاوم سازي شود که با تامين اعتبار به موقع قادر به مقاوم سازي و نوسازي آنها تا10سال آينده خواهيم بود.

وي با بيان اين که اجراي طرح مسکن مهر در شهرهاي کمتر از 25 هزار نفر بر عهده بنياد مسکن قرار گرفته است، تصريح کرد: تاکنون 994 هکتار زمين از سازمان زمين شهري در اختيار بنياد قرار گرفته که طرح تفکيکي 473 هکتار آن به پايان رسيده است.

تابش با اشاره به اينکه متقاضيان مسکن مهر در حوزه بنياد مسکن 24 هزار و 570 نفر بودند که تقاضاي 19 هزار نفر از آنان تاييد شده است ، اضافه کرد: همچنين 19هزار نفر بصورت انفرادي براي طرح مسکن مهر در حوزه بنياد مسکن ثبت نام کردند که از اين تعداد 9704 تقاضا حائز شرايط بودند.

وي با بيان اين که تاکنون بنياد مسکن107هکتار زمين را در قالب طرح مسکن مهر به وکالت از وزارت مسکن آماده سازي کرده است ، افزود: اين بنياد تاکنون 7658 واحد زمين به متقاضيان مسکن مهر واگذار کرده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/18652
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است