يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

48 فناوري نوين ساختماني در خدمت الگوي مصرف

  تاريخ:بيستم فروردين 1388 ساعت 11:11   |     کد : 18775   |     مشاهده: 757
به گزارش صنعت نیوز، معاون وزير مسكن و شهرسازي با تاکيد بر ضرورت اجراي الگوي مصرف بهينه در ساخت و ساز کشور از تاييد و ثبت 48 فناوري نوين ساختماني خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، معاون وزير مسكن و شهرسازي با تاکيد بر ضرورت اجراي الگوي مصرف بهينه در ساخت و ساز کشور از تاييد و ثبت 48 فناوري نوين ساختماني خبر داد.

" محمود فاطمي‌عقدا" با اشاره به نياز سالانه کشور به ساخت يک و نيم ميليون واحد مسکوني گفت : فناوري هاي جديد در بخش سازه ، مصالح و بخش هاي مختلف ساختمان طراحي و مجوز توليد ابلاغ شده است.

رئيس مركز تحقيقات مسكن و ساختمان با اشاره به سرمايه گذاري 25 هزار ميليارد توماني سال گذشته در بخش مسکن شهري تصريح کرد : روش‌هاي سنتي ساخت مسکن ديگر پاسخگوي نيازهاي متقاضيان نيست.

فاطمي عقدا تصريح كرد : صنعتي ‌سازي 2 درصدي کنوني در بخش ساخت و ساز مسکن بايد تا پايان برنامه پنجساله پنجم به 20 درصد برسد.

رئيس مركز تحقيقات ساختمان و مسكن همچنين از تخصيص 20 درصد بودجه پژوهشي اين مركز به فناوري هاي ساختماني در سال جاري خبر داد و گفت : به منظور استفاده از فناوري هاي نوين در امر ساخت و ساز كشور از طرح هاي مربوط به ساخت و ساز صنعتي حمايت مي شود.

رئيس مركز تحقيقات مسكن و ساختمان همچنين بر ضرورت استفاده دقيق و کامل از مبحث 19 مقررات ملي ساختمان در جهت صرفه‌ جويي در مصرف انرژي در ساختمان ها تاکيد کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/18775
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است