سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

بنياد مسکن قادر به جذب سرمايه هاي بزرگ است

  تاريخ:بيست و سوم فروردين 1388 ساعت 11:56   |     کد : 18905   |     مشاهده: 739
به گزارش صنعت نیوز، معاون بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: اين بنياد با توجه به توانمندي هاي خود قادر به جذب سرمايه هاي بزرگ است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، معاون بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: اين بنياد با توجه به توانمندي هاي خود قادر به جذب سرمايه هاي بزرگ است.

محمد رضا شاملو در همايشي که به مناسبت سي امين سالگرد تأسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي و افتتاح حساب100 امام برگزار شد افزود: بنياد مسکن در برنامه توسعه سوم کشور ساليانه فقط 400 ميليارد ريال اعتبار در اختيار داشت در حاليکه در برنامه چهارم توسعه اين ميزان ساليانه به 12 هزار ميليارد ريال افزايش يافته است.

وي با اشاره به اين که امسال3500 طرح بهسازي و عمراني روستايي در دستور کار بنياد مسکن قرار دارد تصريح کرد: از اين تعداد2500 طرح جديد، 360 طرح بازنگري و بقيه از طرحهاي سالهاي گذشته است که تا پايان امسال تکميل مي شود.

معاون بنياد مسکن انقلاب اسلامي با بيان اينکه اين بنياد امسال با جمع آوري اطلاعات با استفاده از شيوه GIF در يک حرکت دو هدف پي مي گيرد، اضافه کرد: با استفاده از اين روش اجراي طرح هادي و سند دار کردن واحدهاي مسکوني روستايي که همزمان صورت مي گيرد سبب صرفه جويي در وقت و هزينه مي شود. ---

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/18905
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است