جمعه 14 ارديبهشت 1403

بخشي از روند کاهش قيمت مسکن مرهون طرح مسکن مهر دردولت است

  تاريخ:بيست و هفتم فروردين 1388 ساعت 09:38   |     کد : 19254   |     مشاهده: 683
به گزارش صنعت نیوز، استاندار تهران بخشي از روند کاهش قيمت مسکن در کشور را مرهون سياستهاي دولت در بخش مسکن مهر دانست و گفت: استان تهران در به ثمر رساندن طرح مسکن مهر در مجموع استانهاي کشور جديت و پيشرفت قابل توجهي داشته و در زمره استانهاي پيشرو دراين طرح محسوب مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، استاندار تهران بخشي از روند کاهش قيمت مسکن در کشور را مرهون سياستهاي دولت در بخش مسکن مهر دانست و گفت: استان تهران در به ثمر رساندن طرح مسکن مهر در مجموع استانهاي کشور جديت و پيشرفت قابل توجهي داشته و در زمره استانهاي پيشرو دراين طرح محسوب مي شود.   

مرتضي تمدن در جلسه ستاد تامين مسکن استان تهران با بيان اينکه استان تهران با توجه به برخي محدوديتها از جمله تامين زمين مناسب در اطراف شهرتهران و شهرستانهاي استان، کثرت تقاضا و تراکم جمعيت در طرح مسکن مهر روند قابل قبولي را طي کرده است،گفت: سال جاري سال به ثمر رسيدن برنامه ريزيها، تلاش هاي انجام گرفته و سال ساخت و ساز منازل مسکوني براي اقشار کم در آمد و ثبت نام شدگان مسکن مهر استان تهران است.

تمدن با اشاره به اينکه در طرح مسکن مهر يک سياست منطقي و درست و در راستاي حمايت از اقشار کم در آمد دنبال مي شود، يادآور شد: مسئولين طرح مسکن مهر در استان تهران مصمم به پيشبرد اين طرح و صاحب منزل شدن هرچه زودتر متقاضيان بوده و به هيچ وجه نسبت به وضع موجود قانع نيستند.

استاندار تهران تصريح کرد: طرح مسکن مهر يک طرح انقلابي است و همه سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي ذيربط، بانکها و شهرداريها نيز بايد بصورت انقلابي وارد اين عرصه شوند.

تمدن يک سوم ثبت نامي ها در طرح مسکن مهر کشور را مربوط به استان تهران دانست و گفت: در حال حاضر زمين هاي مورد نظر طرح مسکن مهر در استان شناسايي و به اين امر اختصاص يافته است.

وي از ابلاغ شيوه نامه پرداخت تسهيلات آماده سازي به بانک ها خبرداد و اظهارداشت: در مسکن مهر استان تهران در سال 1388 افق روشني وجود دارد و برنامه ريزيهاي سال گذشته بايد منجر به توليد مسکن براي مردم در سالجاري شده و آثار مثبت خود را درزندگي اين اقشار نشان دهد.

استاندار تهران با ذکر اين مطلب که رکود بخش مسکن را مثبت تلقي نمي کنيم، گفت: بايد تلاش کنيم روند توليد مسکن در بخش خصوصي و در چارچوب سياست هاي حمايتي دولت، روند متعالي داشته باشد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/19254
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است