جمعه 14 ارديبهشت 1403

توسعه ظرفيت خطوط با تحويل 270 کيلومتر خط آهن در سال 87

  تاريخ:سی و يکم فروردين 1388 ساعت 09:36   |     کد : 19480   |     مشاهده: 687
به گزارش صنعت نیوز، 270 کيلومتر خطوط راه آهن در جهت برنامه هاي راهبردي وزارت راه و ترابري و سياست هاي مصوب راه آهن در زمينه توسعه حمل و نقل به خطوط ريلي کشور اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، 270 کيلومتر خطوط راه آهن در جهت برنامه هاي راهبردي وزارت راه و ترابري و سياست هاي مصوب راه آهن در زمينه توسعه حمل و نقل به خطوط ريلي کشور اضافه شد.

270 کيلومتر خط آهن به خطوط فعلي راه آهن کشور اضافه شد که در مجموع 100 درصد رشد داشته است.

مهدي حاجيان سرپرست روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران با اشاره به برنامه هاي مصوب راه آهن در سال گذشته در زمينه توسعه و احداث خطوط گفت: راه آهن جمهوري اسلامي ايران در سال گذشته موفق شد 270 کيلومتر به خطوط شبکه ريلي کشور اضافه کند.

سرپرست روابط عمومي راه آهن گفت: بيشترين احداث خط برابر با 213 کيلومتر در مسير اصفهان ـ اقليد و اقليد ـ شهرضا بوده که در سال گذشته به بهره برداري رسيده است.

حاجيان افزود: از ديگر برنامه هاي راه آهن بهسازي و نوسازي خطوط بوده که در اين زمينه به ترتيب 75 و 46 درصد در سال 87 نسبت به سال 86 رشد داشته است.

سرپرست روابط عمومي راه آهن، همچنين در زمينه احداث گذرگاههاي غير همسطح اظهار داشت: راه آهن در سال 87 موفق به احداث 19 دستگاه گذرگاههاي غير همسطح شده است که اين امر موجب افزايش ايمني مسير و حرکت قطارها و آسايش حاشيه نشينان خطوط ريلي شده و هم اکنون نيز در حال بهره برداري است.   

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/19480
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است