جمعه 14 ارديبهشت 1403

ضرب الاجل برای آسفالت معابر خاکی شهری

  تاريخ:اول ارديبهشت 1388 ساعت 09:54   |     کد : 19563   |     مشاهده: 797
به گزارش صنعت نیوز، معاون هماهنگى امور عمرانى وزیر کشور گفت: تا پایان سال، خیابان ها و معابر خاکى شهرى سراسر کشور در حوزه شهردارى ها آسفالت مى شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، معاون هماهنگى امور عمرانى وزیر کشور گفت: تا پایان سال، خیابان ها و معابر خاکى شهرى سراسر کشور در حوزه شهردارى ها آسفالت مى شود. 

رئیس سازمان شهردارى ها و دهیارى هاى کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به این که عملیات اجرایى این طرح هفته آینده آغاز مى شود افزود: 6 هزار میلیارد ریال اعتبار اجراى این طرح بزرگ، تأمین شده است.

على نیکزاد گفت: در این طرح 60 میلیون متر مربع از خیابان ها و معابر شهرى آسفالت مى شود.

وى با بیان این که قیر موردنیاز این طرح با یارانه دولت، هر تن 98 هزار تومان در اختیار شهرداران قرار مى گیرد گفت: در این طرح بر رعایت اصول فنى در زیرسازى خیابان ها و جدول گذارى استاندارد تاکید شده است.

معاون هماهنگى امور عمرانى وزیر کشور گفت: 1068 شهردارى در کشور وجود دارد و ضرب الاجل اجراى این طرح با هدف رضایتمندى ساکنان حاشیه شهرها و شهرک هاى اقمارى صورت مى گیرد.

وى افزود: اعتبار 6 هزار میلیارد ریالى تنها براى آسفالت خیابان ها و معابر شهرى منظور شده و در خصوص نوسازى و یا روکش آسفالت هیچ اعتبارى لحاظ نشده است.

نیکزاد با بیان این که پس از اتمام عملیات اجرایى این طرح، طرح فضاى سبز در دستور کار قرار خواهد گرفت گفت: در این طرح هر شهردارى موظف است 5 هزار متر مربع فضاى سبز ایجاد کند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/19563
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است