يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

همايش بين المللي بتن و ارائه 101 دستاورد تازه

  تاريخ:ششم ارديبهشت 1388 ساعت 10:04   |     کد : 19859   |     مشاهده: 699
به گزارش صنعت نیوز، کارشناسان و دست اندرکاران ساختمان در سومين همايش بين المللي بتن و توسعه 101 دستاورد تازه را در 20 کميسيون علمي ارائه مي دهند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، کارشناسان و دست اندرکاران ساختمان در سومين همايش بين المللي بتن و توسعه 101 دستاورد تازه را در 20 کميسيون علمي ارائه مي دهند.

سيد محمود فاطمي عقدا در مصاحبه با خبرنگاران با بيان اينکه اين همايش هر چهار سال يک بار برگزار مي شود ، گفت : همايش سوم از دوشنبه اين هفته به مدت سه روز با حضور کارشناساني از آمريکا، ژاپن، آلمان، هلند، کانادا و آفريقاي جنوبي ، انگليس ، مالزي ، هند ، پاکستان و سوئيس در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و

سيما برگزار خواهد شد.

معاون وزير مسکن با اشاره به توجه ويژه اين همايش به کاربرد فناوري نانو در ساخت و ساز گفت: روش هاي کاهش هزينه و زمان ساخت، کاهش مصرف مصالح ، ساختمان هاي سبک و مقاوم با افزايش مقاومت بتن و کاهش وزن ، ارتباط متخصصان و صنعتگران، تبادل اطلاعات علمي و يافته هاي تحقيقاتي در داخل و خارج و آشنايي با فناوري و فرآورده هاي جديد بتن و سازه هاي بتني از اهداف اين همايش است.

فاطمي عقدا مباحث علمي همايش را شامل مواد و مصالح، تحليل و طراحي سازه هاي بتني، بهسازي ساختمان هاي بتني، دوام ساختمان، نگهداري و تعمير بتن هاي ويژه ، مسايل زيست محيطي سيمان و بتن، ملات هاي خشک و آماده بيان کرد.

وي با اشاره به اينکه مقالات اين همايش به زبان انگليسي ارائه خواهد شد، تصريح کرد: نمايشگاه بتن و توسعه نيز با حضور شرکت هاي فعال در بخش ساخت بتن استاندارد برگزار مي شود.

دبير همايش گفت: همايش با حداقل هزينه که زير يکصد ميليون تومان است برگزار خواهد شد و از هر گونه ريخت و پاش پرهيز خواهيم کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/19859
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است