يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

انگليس تلاش مي کند ساختمان ها را سازگار با محيط زيست بسازد

  تاريخ:هفتم ارديبهشت 1388 ساعت 10:23   |     کد : 19948   |     مشاهده: 685
به گزارش صنعت نیوز، دولت انگليس صدها ميليون پوند براي سازگاري ساختمان ها و منازل مسکوني با محيط زيست سرمايه گذاري مي کند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، دولت انگليس صدها ميليون پوند براي سازگاري ساختمان ها و منازل مسکوني با محيط زيست سرمايه گذاري مي کند.

با کمک دولت انگليس ساختمان ها و منازل مسکوني اين کشور با محيط زيست بيشتر سازگار مي شوند. بنا بر نتايج آخرين تحقيقات بيست و هفت درصد از گاز کربن منتشر شده جو از منازل مسکوني منتشر مي شود.از اين رو دولت اين کشور سعي دارد خانه ها را از نظر مصرف انرژي و انتشار گاز کربن با تناسب بيشتري طراحي کند.

در نمايشگاهي از خانه هاي سبز در انگليس ساختمان هاي مناسب با کاهش آلايندگي و مصرف انرژي به نمايش در آمده اند. اگرچه با توجه به بحران و رکود اقتصادي چنين طرح هايي در اولويت ساخت و ساز قرار ندارند اما بسياري از آنها مي توانند کاهش هزينه انرژي و پاکي محيط زيست را به همراه داشته باشند.

در يکي از طرح هايي ارائه شده هزينه مصرف انرژي يک خانه با دو اتاق خواب تنها بيست و شش پوند در سال برآورد شده است.

هدف از چنين طراحي هايي براي ساختمان ها و منازل مسکوني مقابله با آلودگي هوا و کاهش انتشار گاز کربن، کاهش مصرف انرژي و در نتيجه کاهش هزينه هاي جاري است.

در بودجه اخير دولت انگليس چهارصد و سي و پنج ميليون پوند براي سازگاري منازل مسکوني قديمي و نو و کاهش مصرف انرژي تخصيص داده شده است. هدف نهايي اين طرح سازگاري منازل مسکوني با محيط زيست و کاهش گازهاي آلاينده و کاهش سي و پنج درصدي انتشار گاز کربن تا سال دو هزار و بيست است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/19948
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است