پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

پرداخت مستمری به روحانیون ضروری است

  تاريخ:دهم فروردين 1401 ساعت 11:10   |     کد : 246131   |     مشاهده: 330
به گزارش صنعت نیوز به نقل از شفقنا، نظری گفت : سعی خواهیم داشت در سال ۱۴۰۱ به همراه پی‌گیری بیمه دیگر اقشار جامعه مقدمات لازم را برای پوشش بیمه روحانیون و طلاب انجام دهیم.
 
سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، دوشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در جمع روحانیون و مبلغان دینی خلخال وظیفه اصلی نمایندگان مجلس را پیگیری مطالبات مردمی عنوان و اظهار کرد: متأسفانه در طول سنوات گذشته به دلیل رکود و تحریم‌های تحمیلی وضعیت مردم اعم از مستمری و بیمه مناسب نبوده اما امسال با تلاش دولت انقلاب در نظر داریم ۱۲ هزار میلیارد تومان به بحث بیمه کارگران ساختمانی اختصاص داده و بیمه اقشار تلاشگری همچون طلاب و روحانیون را نیز پیگیری کنیم.
 
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص امور مربوط به حوزه و روحانیت هم مجلس و هم دولت شرمنده این اقشار است اما سعی خواهیم داشت در سال ۱۴۰۱ به همراه پی‌گیری بیمه دیگر اقشار جامعه مقدمات لازم را برای پوشش بیمه روحانیون و طلاب انجام دهیم.
 
نظری از اخذ سه مجوز احداث خانه عالم در شهرستان خلخال با همراهی ستاد اجرای فرمان امام (ره) خبر داد و اضافه کرد: در کنار این مهم اعتباراتی به مساجد اختصاص داده خواهد شد تا معیشت قشر روحانیون و طلاب بهبود یابد.
 
وی با تاکید بر لزوم پرداخت مستمری به روحانیون اذعان کرد: از اوقاف و امور خیریه شهرستان به شدت گله‌مند هستیم چرا که در بحث مدیریت اموال خود کوتاهی کرده و در راستای بهبود معیشت روحانیون تلاشی نکرده است چه بسا که با مدیریت سالم و هدفمند این اموال می‌تواند با پرداخت مستمری به روحانیون گام مثبتی در حمایت از این قشر برداشت.

http://www.sanatnews.ir/News//246131
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است