سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

آماده‌سازی فرنگی‌کاران آینده‌ساز کشور

آماده‌سازی فرنگی‌کاران آینده‌ساز کشور
  تاريخ:هفدهم فروردين 1401 ساعت 14:27   |     کد : 246275   |     مشاهده: 818
به گزاش صنعت نیوز، مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران از برگزاری اردوی تمرینی و تدارکاتی در سیرجان خبر داد.
به گزاش صنعت نیوز، مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران از برگزاری اردوی تمرینی و تدارکاتی در سیرجان خبر داد.

امین عسگرپور افزود: نخستین مرحله از اردوی انتخابی و تدارکاتی تیم ملی نوجوانان از امروز با حضور 60 کشتی گیر در سیرجان آغاز می شود و تا 27 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ملی پوشان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اواخر خردادماه به میزبانی عربستان برگزار می شود، آماده می کنند، بعد از این رقابت ها کشتی گیران نوجوان ایران از سوم مرداد راهی مسابقات جهانی ایتالیا خواهند شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در خصوص نحوه انتخاب ملی پوشان افزود: نفرات اول تا چهارم مسابقات قهرمان کشوری که به میزبانی مسجد سلیمان برگزار شد، به تیم ملی دعوت شدند علاوه بر آن برخی مستعدین هم توسط محسن سوریان سرمربی تیم ملی و اعضای کمیته فنی انتخاب و در تمرینات حاضر شده اند.

عسگرپور گفت: قرار است تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی 5 مرحله اردوی تدارکاتی و تمرینی داشته باشیم برای حضور در این مسابقات از بین 60 نفر حاضر در تمرینات 10 نفر برتر انتخاب خواهند شد.

وی افزود: سطح مسابقات آسیایی بالاست و همه تلاش مان را به کار گرفته ایم تا با تمام قوا در این پیکارها حاضر شویم، البته از ملی پوشان این رده سنی شناختی نداریم و براساس شناخت کلی از کشورهای آسیایی کشتی‌گیران را آماده می‌کنیم.

http://www.sanatnews.ir/News//246275
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است