شنبه 15 ارديبهشت 1403

امکان برگزاری مسابقات آنلاین با سیبل الکترونیک

امکان برگزاری مسابقات آنلاین با سیبل الکترونیک
  تاريخ:دهم خرداد 1401 ساعت 13:36   |     کد : 267459   |     مشاهده: 975
به گزارش صنعت نیوز، سیبل الکترونیک ایران‌ساخت، مکان برگزاری مسابقات از راه دور و رصد نتایج تیراندازی را به صورت برخط ممکن می‌کند.
به گزارش صنعت نیوز، سیبل الکترونیک ایران‌ساخت، مکان برگزاری مسابقات از راه دور و رصد نتایج تیراندازی را به صورت برخط ممکن می‌کند.
 
حسین خلج عضو هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان، با اشاره به این که سیبل الکترونیک، جزو تجهیزات فناور در تیراندازی محسوب می‌شود، اظهار کرد: سیبل الکترونیک با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، مختصات محل برخورد گلوله به هدف را با دقت بسیار بالا و به صورت آنی محاسبه کرده و در مانیتور تیرانداز نمایش می دهد.

حذف خطا‌های انسانی
 
یکی از مزیت‌های سیبل الکترونیکی در مقایسه با روش‌های سنتی این است که احتمال خطا و تفسیر عامل انسانی را رفع کرده و فاصله زمانی بین شلیک و اعلام نتیجه را به صفر کاهش می‌دهد.
 
سیبل الکترونیکی ۱۰ متر، برای کار با سلاح‌های بادی کالیبر ۴.۵ طراحی شده و می‌توان آن را به صورت انفرادی یا برای برگزاری مسابقات رسمی فدراسیون تیراندازی براساس آخرین قوانین ISSF به کار گرفت.
 
سیبل الکترونیک هم به صورت پرتابل و هم ثابت قابل بهره برداری بوده و این امکان را به اپراتور می‌دهد که تجهیزات سخت‌افزاری سیبل‌های الکترونیک را به صورت تک‌به تک یا دسته‌جمعی کنترل کند. رول و مسک‌های استفاده شده در این سیبل از جنس کاغذ است.
 
مانیتور‌های تیراندازی ساخته شده در شرکت آریو سورن قابلیت تغییر صفحه نمایش و اندازه مانتیور بر اساس نیاز سازمان‌های مربوطه را دارد و این مدل مانیتور تیرانداز دارای باطری و استفاده به صورت ۴۸ ساعت با یک بار شارژ است. همچنین می‌توانند به صورت کابلی و یا بی سیم مورد استفاده قرار گیرند.
 
سیبل الکترونیک این ظرفیت را ایجاد می‌کند تا مسابقات کشوری به صورت غیرمتمرکز در چند نقطه کشور برگزار شود و تمامی مسابقه دهندگان به تهران نیایند. همچنین امکان تحلیل و آنالیز نتایج مسابقات نیز از این طریق فراهم می‌شود.
 
آنالیزور سیبل الکترونیکی، سامانه‌ای برای تحلیل حرکات دست تیرانداز حین نشانه گیری در تمرین شلیک خشک است. آنالیزور از دو قسمت سیبل و حس گر تشکیل شده و بر روی دیوار یا پایه نصب شده و حس‌گر بسیار سبک بر روی سلاح سوار می‌شود.
 
تیرانداز، سیبل را هدف گرفته و پس از کالیبره کردن حس‌گر، تیراندازی خشک خود را انجام می‌دهد. سامانه، محل نشانه روی را در طول تمامی مراحل تیراندازی تعقیب و ثبت کرده و نهایتا تحلیل اطلاعات را در قالب گزارش‌هایی کامل در اختیار تیرانداز و مربی قرار می‌دهد. این تحلیل‌ها برای بررسی علمی نقاط ضعف و اصلاح عملکرد تیرانداز ضروری هستند.

صادرات سیبل الکترونیکی به کشور‌های اروپایی
 
این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به این که سیبل الکترونیکی به کشور‌های همسایه و حتی ایتالیا نیز صادر می‌شود، گفت: خدمات پس از فروش سیبل الکترونیکی در داخل کشور با کم‌ترین هزینه صورت می‌گیرد در حالی که اگر نمونه خارجی خریداری شود، حداقل ۵ هزار دلار هزینه در پی خواهد داشت.
 
همچنین، ۲۵ فرصت شغلی به صورت مستقیم در این شرکت ایجاد شده و حدود ۱۰۰ فرصت شغلی نیز به صورت غیرمستقیم برای به کارگیری سیبل الکترونیکی ایجاد شده است.

http://www.sanatnews.ir/News//267459
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است