وزیر نفت: از سال ۱۳۹۷ بالاترین میزان صادرات نفت را داریم
|
وزیر صمت: تعهد اول در اجرای هر طرح صنعتی توجه به محیط زیست است
|
ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
|
سودآوری ۱۲ هزار میلیارد تومانی پالایشگاه آبادان در سال گذشته
|
وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
|
افزایش ۴۰۰هزار بشکهای تولید نفت در سال جاری
|
بهرهبرداری از ۷۹ پروژه به ارزش ۱۶ میلیارد دلار
|
آفریقا فرصتهای زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
|
وزیر نفت همراه با رئیسجمهوری عازم پاکستان شد
|
تاکید وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل هرچه سریعتر راهآهن بصره- شلمچه
|
وزیر نفت: اقتصاد اسرائیل رو به فروپاشی است
|
رفع ۷۲۵ نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی
|
وزیر نفت: پالایشگاه جمعآوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح میشود
|
پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
خدمات پس از فروش رکن اصلی شرکتهای تولیدی است
تاريخ:دوازدهم خرداد 1401 ساعت 12:39
|
کد : 267506
|
مشاهده: 770
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
محمدعلی تیموری در نشستی با مدیران ارشد سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: امسال تولید روزانه خودرو در سایپا بین 1750 تا 1850 دستگاه است که باید به ظرفیت تولید 2000 دستگاه در روز برسیم.
او ادامه داد: اصلاح ساختار در گروه سایپا آغاز شده و از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که تا ساختار تغییر نکند بهبودی ایجاد نخواهد شد. در گام بعدی به اصلاح سیستمها بر اساس ساختار اصلاح شده خواهیم پرداخت و استفاده از نیروهای ماهر در دستور کار قرار میگیرد تا در نهایت در سبک مدیریت و نماد سازی تغییر ایجاد شود.
تیموری سه حوزه منابع انسانی، مالی و خرید را از حوزههایی دانست که مدیران عامل شرکتهای گروه باید مستقیما بر فعالیت آنها نظارت کنند.
در این نشست، غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، در سخنانی با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در بهبود خدمات پس از فروش، گفت: فارغ از اعداد و شاخصها در زمینه ارزیابی عملکرد سازمان خدمات پس از فروش سایپا، آنچه که اهمیت دارد، نظر مردم و مشتریان درباره خدمات پس از فروش است.
در ابتدای این نشست، محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک گزارشی از عملکرد این سازمان در زمینههای بازرگانی، مالی، منابع انسانی و شبکه خدمات پس از فروش ارائه کرد.
تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا
آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ایام ارتحال امام خمینی (ره)
http://www.sanatnews.ir/News//267506
برچسب ها :
سایپا
,
خدمات پس از فروش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
علت مرگ پلنگ دنا اعلام شد
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
اطلاعیه وزارت صمت درباره مصوبه شورایعالی نظارت
آخرين اخبار
مشعل المپیک وارد فرانسه شد
ارسال کتاب رایگان به اقصی نقاط کشور
صنایع شیمیایی، معدنی و ماشینآلات ملزم به استفاده از شناسه کالا شدند
بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش افتتاح شد
رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلاتدهی بانکها در سال ۱۴۰۲
دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ میشود
عبدالحلیم بن قادر: ۵۰ هزار دلار به ایران کمک کردیم
داوطلبانی وارد مجلس میشوند که بالاترین رای را کسب کنند
شاید حیات بیگانه در حلقههای زحل یا مشتری پنهان شده باشد
وزیر نفت: از سال ۱۳۹۷ بالاترین میزان صادرات نفت را داریم
بیش از ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور اعزام میشوند
نبض گردشگری اروپا در دست چینیها
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز