شنبه 15 ارديبهشت 1403

ساخت دستگاه سنگ زنی برای انواع چرخ‌دنده‌های دقیق و گلوگاهی

ساخت دستگاه سنگ زنی برای انواع چرخ‌دنده‌های دقیق و گلوگاهی
  تاريخ:بيست و پنجم خرداد 1401 ساعت 09:43   |     کد : 267734   |     مشاهده: 915
به گزارش صنعت نیوز، یک شرکت دانش‌بنیان دستگاهی را برای ساخت و سنگ‌زنی انواع چرخ‌دنده‌ها و پروفیل‌ها طراحی کرده است.
به گزارش صنعت نیوز، یک شرکت دانش‌بنیان دستگاهی را برای ساخت و سنگ‌زنی انواع چرخ‌دنده‌ها و پروفیل‌ها طراحی کرده است.
 
سهراب یوسفی نژاد مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، با بیان اینکه قطعات مختلفی با دستگاه سی ان سی سنگ‌زنی ۵ محور پروفیل برای صنایع مختلف ساخته می‌شود، گفت: تاکنون ۲ دستگاه سنگ‌زنی ۵ محور پروفیل برای سنگ‌زنی انواع چرخ‌دنده‌های دقیق و پروفیل‌های مارپیچ طراحی و ساخته شده است.

خروجی کاربردی برای صنایع مختلف
 
خروجی محصولات یا خدمات دستگاه سنگ‌زنی ۵ محور پروفیل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از قابلیت‌های این محصول می‌توان به ایجاد پروفیل‌های مختلف بر روی سنگ به روش سی ان سی بدون نیز به مکانیزم‌های پیچیده حرکتی اشاره کرد.
 
این محصول می‌تواند، پروفیل‌های مختلف بر روی ابزار ساینده بدون نیاز به مکانیزم‌های پیچیده ایجاد کند و همچنین قابلیت تغییر ابعاد و مشخصات چرخ‌دنده‌ها با تغییر پارامتر‌های ورودی توسط کاربر و جبران سازی خطا‌های ساختی در پروفیل به روش اتوماتیک را نیز دارد.

تولید قطعات وارداتی
 
برخی از انواع چرخ‌دنده‌ها را فقط با این دستگاه می‌توان ساخت و تاکنون قطعات وارداتی مانند چرخ‌دنده‌های انواع پمپ‌ها با این دستگاه تولید شده است. این محصول نمونه داخلی دیگری ندارد و نمونه‌های وارداتی به علت قیمت بسیار بالا در داخل کشور محدود هستند. در حال حاضر در این شرکت ۱۳ نفر به‌صورت مستقیم و ۷ نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.
 
مدیرعامل این شرکت بنیان، با بیان اینکه حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان مفید بوده است، افزود: امیدواریم این حمایت‌ها تداوم داشته باید و تسهیلات به‌صورت وام نیز بیشتر شود.

http://www.sanatnews.ir/News//267734
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است