شنبه 1 ارديبهشت 1403

بازی دختران والیبالیست جوان به سبک تایلندی‌ها

بازی دختران والیبالیست جوان به سبک تایلندی‌ها
  تاريخ:هشتم تير 1401 ساعت 15:13   |     کد : 267979   |     مشاهده: 770
به گزارش صنعت نیوز، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جوان کشورمان گفت: سعی کردیم مدل و سبک بازی ما به این تیم‌ها نزدیک شود تا از دفاع‌ها جا نمانیم و اسپک‌هایمان نزدیک باشد.
به گزارش صنعت نیوز، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جوان کشورمان گفت: سعی کردیم مدل و سبک بازی ما به این تیم‌ها نزدیک شود تا از دفاع‌ها جا نمانیم و اسپک‌هایمان نزدیک باشد.
 
پدیده بلوری زاده بعد از پایان آخرین جلسه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران به شرایط آمادگی تیم ملی قبل از اعزام به قهرمانی آسیا اشاره و افزود: با تایلند، قزاقستان و کره‌جنوبی همگروه هستیم که از شاخص‌های والیبال آسیا هستند. البته به جز هند و ازبکستان تمام تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند، صاحب نام هستند.
 
وی گفت: حضور تیم‌های مدعی علاوه بر این‌که کارمان را سخت می‌کند این لذت را هم دارد که اگر موفقیتی کسب شود یا بازی خوبی ارائه دهیم، خیالمان راحت است که در جنگ درستی قرار گرفته و مبارزه درستی انجام داده‌ایم.
 
وی افزود: بازیکنان ما از نظر جسمی و روحی در وضعیت خوبی قرار دارند. سعی کرده‌ایم در اردوی آخر بیشتر روی ریزه کاری‌های تاکتیکی تمرکز کنیم و روابط درون گروهی و بین فردی مان افزایش پیدا کند. تعداد تمرینات را کم کرده‌ایم و آخرین جلسه فیزیوتراپی سنگین را هم روز گذشته انجام دادیم. امیدوارم وقتی وارد کشور قزاقستان می‌شویم بازیکنان در اوج آمادگی قرار بگیرند.
 
بلوری‌زاده با اشاره به اولین دیدار ایران در قهرمانی آسیا مقابل تایلند، گفت: ما هیچ اطلاعاتی از تیم تایلند نداشتیم و فقط بازی تیم نوجوانان این کشور مقابل تیم ایران را دیده بودیم، اما آنقدر کند وکاو کردیم که متوجه شدیم بازیکنان زیر ۲۰ سال تایلند و ازبکستان در مسابقات قهرمانی آسیا (avc) شرکت کرده‌اند و مسابقات آن‌ها را هر روز می‌بینیم. خیلی سعی کردیم مدل و سبک بازی ما به این تیم‌ها نزدیک شود تا از دفاع‌ها جا نمانیم و اسپک‌هایمان نزدیک باشد، چون آن‌ها هم اطلاعاتی از ما ندارند و فکر می‌کنند مثل قدیم بازی می‌کنیم؛ بنابراین امیدوارم در روز اول مقداری آن‌ها را هم تحت فشار قرار دهیم.
 
سرمربی تیم ملی در مورد آشنایی با سایر رقبای ایران، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که از قزاقستان داریم برای ۲۰۱۹ است. هنوز هم در حال جست‌وجو هستم تا اگر در جایی شرکت کرده‌اند به فیلم‌های آن دسترسی پیدا کنیم، اما هر چه داریم بر مبنای سبک بازی آن‌ها و مسابقات نوجوانانشان است. در رده‌های سنی معمولا چند بازیکن شاخص بیشتر نداریم، اما سعی کرده‌ایم همه بازیکنان ما تقریبا در یک سطح بالا بیایند تا مثلث‌های داخل زمین ما قوی باشند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/267979
Share

بازی دختران والیبالیست جوان به سبک تایلندی‌هابازی دختران والیبالیست جوان به سبک تایلندی‌ها
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است