سه شنبه 28 فروردين 1403

تکواندو آزاد کره جنوبی؛ ۵ مدال ایران در روز نخست

تکواندو آزاد کره جنوبی؛ ۵ مدال ایران در روز نخست
  تاريخ:هشتم تير 1401 ساعت 15:40   |     کد : 267980   |     مشاهده: 911
به گزارش صنعت نیوز، ملی پوشان تکواندو ایران در روز نخست مسابقات آزاد چانچئون صاحب یک مدال نقره و ۴ برنز شدند.
به گزارش صنعت نیوز، ملی پوشان تکواندو ایران در روز نخست مسابقات آزاد چانچئون صاحب یک مدال نقره و ۴ برنز شدند.
 
مسابقات آزاد تکواندو کره جنوبی از امروز هشتم تیر آغاز و تا چهاردهم در سالن هوبان به میزبانی شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد که تیم امید و بزرگسالان ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
 
در روز نخست، مسابقات در اوزان ۵۴-، ۵۸-، ۸۰-، ۸۰+، و ۸۷+ کیلوگرم برگزار شد که مهدی حاجی موسایی نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم ابتدا نماینده ژاپن را ۲ - ۰ شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی نماینده کره را جنوبی ۲ - ۰ برد. وی در مرحله نیمه نهایی ۲ - ۱ نماینده فلیپین را مغلوب کرد و به فینال رسید.
 
حاجی موسایی در فینال به پارک از کشور ۲ - ۰ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید. پیشتر حاجی موسایی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ چانچئون به مدال نقره این رقابت‌ها رسیده بود.
 
علی نادعلیان در وزن ۸۷+ کیلوگرم، در دیدار نخست ۲ - ۰ نماینده کره جنوبی را برد. در مرحله نیمه نهایی مقابل دیگر نماینده کشور میزبان ۲ - ۰ بازی را واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد. نادعلیان مانند حاجی موسایی در رقابت‌های قهرمانی تکواندو آسیا صاحب مدال نقره شده بود.
 
در همین وزن علی نجفی ابتدا نماینده افغانستان را ۲ - ۱ مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید، اما در این مرحله به علت مصدومیت بازی را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.
 
مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم ۲ - ۱ از سد نماینده کشور چین گذشت و در مرحله یک چهارم نهایی حریفی از مغولستان را در ۲ راند پیاپی برد و به مرحله نیمه نهایی رسید. در این مرحله، نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان ۲ - ۱ مقابل نماینده کره جنوبی ۱ - ۲ باخت و به مدال برنز رسید.
 
در همین وزن، علی اشکوریان ۲ - ۰ استرالیا را برد. وی در مرحله بعدی ۲ - ۱ از سد حریفی از افغانستان گذشت. در مرحله نیمه نهایی نماینده کشورمان با نتیجه ۱ - ۲ مقابل تکواندوکاری از کشور میزبان شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

حسین لطفی دیگر نماینده ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم بود که در دیدار نخست ۱ - ۲ مقابل نماینده کره جنوبی باخت و حذف شد.

در روز دوم رقابت‌ها در اوزان ۶۳kg, -۶۸kg, -۷۴kg, -۸۷kg پیگیری می‌شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/267980
Share

تکواندو آزاد کره جنوبی؛ ۵ مدال ایران در روز نخستتکواندو آزاد کره جنوبی؛ ۵ مدال ایران در روز نخستتکواندو آزاد کره جنوبی؛ ۵ مدال ایران در روز نخست
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است