سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، دربی پایتخت در هفته دوازدهم

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، دربی پایتخت در هفته دوازدهم
  تاريخ:پنجم مرداد 1401 ساعت 09:01   |     کد : 268484   |     مشاهده: 825
به گزارش صنعت نیوز،دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال مقابل هم قرار خواهند گرفت.
به گزارش صنعت نیوز، دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال مقابل هم قرار خواهند گرفت.
 
قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز گذشته سوم مرداد برگزار شد، بر اساس برنامه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شهرآورد ۹۹ پایتخت در هفته دوازدهم مسابقات و به میزبانی استقلال رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

همچنین استقلال در هفته نخست میزبان سپاهان است و پرسپولیس هم در نخستین دیدار خود از لیگ بیست و دوم میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

در ابتدای این مراسم، تکلیف دیدار تیم‌های همشهری و هفته برگزاری دربی‌ها به ترتیب زیر مشخص شد (اسم تیم‌های میزبان در ابتدا آمده است):

استقلال - پرسپولیس در هفته دوازدهم

ذوب آهن - سپاهان در هفته پنجم

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان - در هفته دوم

پیکان تهران - هوادار تهران در هفته دهم

۱۶ تیم حاضر در لیگ بیست و دوم به شرح زیر است:
استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، هوادار تهران، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، تراکتور تبریز، نفت مسجد سلیمان، ملوان بندرانزلی و مس کرمان
 
در این قرعه کشی، با توجه به همشهری بودن تیم‌های استقلال و پرسپولیس، ذوب‌آهن و سپاهان، گل گهر و مس رفسنجان، پیکان و هوادار، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان، اعداد متناظر برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود و تیم‌های آلومینیوم اراک، تراکتور، فولاد خوزستان، مس کرمان، ملوان انزلی و نساجی مازندران نیز دارای اعداد مجزا بودند.

http://www.sanatnews.ir/News//268484
Share

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، دربی پایتخت در هفته دوازدهمقرعه کشی لیگ برتر فوتبال، دربی پایتخت در هفته دوازدهم
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است