شنبه 8 بهمن 1401

افزایش رضایت مشتریان با تحویل حضوری ایران‌خودرو

افزایش رضایت مشتریان با تحویل حضوری ایران‌خودرو
  تاريخ:پنجم آذر 1401 ساعت 14:11   |     کد : 271728   |     مشاهده: 146
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان گفت: ارتقای سطح کیفیت و تنوع تولید محصولات در کنار افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری خودروها، زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان را فراهم آورده است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان گفت: ارتقای سطح کیفیت و تنوع تولید محصولات در کنار افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری خودروها، زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان را فراهم آورده است.

سید مرتضی مدنی در بازدید از خطوط تولید ایران خودرو خراسان با آخرین دستاوردهای این شرکت از نزدیک آشنا شد.

وی هدف اصلی بازدید خود را ارزیابی دقیق عملکرد این شرکت در زمینه تولید محصولات عنوان کرد و گفت: امروز از نزدیک شاهد فرآیند تولید و اقدامات موثر این شرکت در حوزه ارتقا کیفیت و ارایه خدمات به مشتریان بودم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی اقدامات شرکت ایران خودرو خراسان را در مسیر تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بیان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید محصولات جدید و جذب نیروهای جوان و متخصص در سال جاری بیانگرعمل به تحقق شعار سال است.

وی با اشاره به تولید دو محصول جدید آریسان۲ و هایما 8S خاطرنشان کرد: پیشرفت های تکنولوژی نیاز مشتریان به خودروهای جدید را افزایش داده و شرکت ایران خودرو خراسان با توجه به توسعه زیرساخت های لازم، می تواند با تولید خودروهای جدید این نیاز جامعه را نیز برطرف کند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/271728
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است