جمعه 7 ارديبهشت 1403

افتتاح ۶۳۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن پاکدشت

افتتاح ۶۳۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن پاکدشت
  تاريخ:نوزدهم آذر 1401 ساعت 09:09   |     کد : 272057   |     مشاهده: 2884
به گزارش صنعت نیوز، در صورت تکمیل آورده‌های مردم،طرح ۶۳۰ واحدی پاکدشت در خرداد سال بعد به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش صنعت نیوز، در صورت تکمیل آورده‌های مردم،طرح ۶۳۰ واحدی پاکدشت در خرداد سال بعد به بهره برداری می‌رسد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بر لزوم واریز وجوه و اقساط مردم در پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت تاکید کرد و گفت در صورت تکمیل آورده‌های مردم، پروژه ۶۳۰ واحدی پاکدشت در خرداد ماه سال بعد به بهره برداری می‌رسد.

آقای شافعی گفت: در حال حاضر طرح 190 واحدی اهرام ۶۰ درصدپیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که طرح های ۲۴۰ واحدی شرکت بتن نما و ۲۰۰ واحدی آریا پی برج به ترتیب به طرح های ۵۳ و ۵۶ درصدی رسیده اند.

وی گفت: به تازگی پیامک واریز وجه پنجم توسط این اداره کل برای متقاضیان صادر شده است و تاکنون متقاضیان ۴ قسط ۴۰ میلیون تومانی واریز داشته اند.

شافعی افزود:از دستگاه‌های متولی و ذی مدخل درخواست کرده ایم وام پروژه از ۳۰۰ میلیون تومان برای هر واحد به ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یابد که در این خصوص نیز پی گیری‌های لازم را دنبال خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استا ن تهران در پایان به فرصت‌های این پروژه، خدمات کامل روبنایی و زیر بنایی در سایت مسکن ملی پاکدشت مثل آب، برق، گاز، مدرسه، کلانتری، نانوایی، فروشگاه و ... اشاره کرد و گفت: به لحاظ کیفیت ساخت نیز این پروژه از پروژه‌های مستحکم مسکن در کشور محسوب می‌شود.

http://www.sanatnews.ir/News//272057
Share

افتتاح ۶۳۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن پاکدشتافتتاح ۶۳۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن پاکدشت
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است