چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

افزایش سرعت ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده

افزایش سرعت ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده
  تاريخ:بيستم آذر 1401 ساعت 11:49   |     کد : 272150   |     مشاهده: 553
به گزارش صنعت نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به علت زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در محدوده بافت‌های فرسوده، با حمایت ویژه از بخش خصوصی و مردم، سرعت تولید و ساخت مسکن در بافت‌های نا کارآمد شهری افزایش می‌یابد.
به گزارش صنعت نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به علت زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در محدوده بافت‌های فرسوده، با حمایت ویژه از بخش خصوصی و مردم، سرعت تولید و ساخت مسکن در بافت‌های نا کارآمد شهری افزایش می‌یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عرضه بیشتر مسکن عامل تعادل قیمت هاست و با وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود، سرعت تولید و ساخت مسکن در بافت‌های نا کارآمد شهری افزایش می‌یابد.

محمد آیینی با یادآوری برنامه ریزی برای تولید سالانه ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب ساخت و تولید یک میلیون واحد مسکونی در دولت سیزدهم گفت: ۱۱۱ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در حال تولید و ساخت است که حدود ۷۷ هزار واحد از این تعداد با حمایت دولت از طریق تسهیلات بانکی ارزان قیمت در حال ساخت است.

به گفته وی تا کنون ۱۴ هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات نوسازی با بانک‌ها انعقاد قراداد شده و ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است. آیینی پیشرفت کار این واحد‌ها را که با استفاده از تسهیلات نوسازی در حال ساخت است، حدود ۵۵ درصد اعلام کرد.

http://www.sanatnews.ir/News//272150
Share

افزایش سرعت ساخت مسکن در بافت‌های فرسودهافزایش سرعت ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است