شنبه 8 ارديبهشت 1403

جشن خونین در آرژانتین؛ جام جهانی به رنگ قرمز در آمد

جشن خونین در آرژانتین؛ جام جهانی به رنگ قرمز در آمد
  تاريخ:سی ام آذر 1401 ساعت 15:29   |     کد : 272455   |     مشاهده: 474
به گزارش صنعت نیوز، جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر با مرگ چند هوادار همراه شد.
به گزارش صنعت نیوز، جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر با مرگ چند هوادار همراه شد.

جشن قهرمانی آرژانتین در این کشور و در استان‌های مختلف برگزار شد، اما جشن اصلی در بوئنوس آیرس برگزار شد که بیش از ۴ میلیون نفر در آن شرکت کردند.

تلخ‌ترین بخش جام جایی بود که یک جوان ۲۴ ساله از پشت بامی به خیابان پرت شد و بعد از یکروز در بیمارستان جان باخت پلیس هنوز هویت وی را شناسایی نکرده است.

این در حالی است که در باهیا بلانکا نیز جوانی ۲۲ ساله بود که در حادثه‌ای عجیب پرچم را به دورگردن خود بسته بود و در حین موتور سواری پرچم در چرخ موتور گیر کرده او کنترل وسیله نقلیه را از دست داد پرچم دور گردن او باعث خفگی شد.

همچنین در دیگر حادثه جشن قهرمانی درگیری مرد ۳۳ ساله با یک جوان ۱۶ ساله بود که بر اثر ضربات چاقو به سینه مرد ۳۳ ساله او را به قتل رساند و پلیس وی را با سلاح سرد دستگیر کرد.

در ادامه این جشن در کلیسای ابلیسک چند نفر با زور وارد کلیسا شدند و به بالای پشت بام آن رفتند و یکی از آن‌ها از پشت بام آویزان شد و پلیس البته توانست وی را نجات دهد.

در دیگر حادثه رها شدن بخشی از سنگ‌های محل برگزاری جشن و اصابت با سر کودک ۵ ساله باعث شد به کما برود و این کودک اکنون در بیمارستان بستری است و حال عمومی وی خوب نیست.

مارسلو دالساندرو وزیر امنیت آرژانتین در مورد اتفاقات جشن قهرمانی آرژانتین گفت: 99 درصد از افراد حاضر در این مراسم برای برگزاری جشن قهرمانی در آرامش آمده وبودند اما 1 درصد خشونت طلب های افراطی بودند که پلیس سعی کرد آنها را مهار کند.

آرژانتین

وی ادامه داد: ما در این بازی چه پیروز میشدیم و چه شکست می خوردیم این شلوغی ها را در پیش داشتیم و مشکل اصلی افرادی بودند که نوع شادی آنها خشونت طلبانه بود و با آتش بازی و پرتاب اشیا جان دیگران را به خطر می انداختند.

http://www.sanatnews.ir/News//272455
Share

جشن خونین در آرژانتین؛ جام جهانی به رنگ قرمز در آمد
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است