جمعه 7 ارديبهشت 1403
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی آماده تحویل به متقاضیان است

۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی آماده تحویل به متقاضیان است
  تاريخ:اول دی 1401 ساعت 14:54   |     کد : 272480   |     مشاهده: 639
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۴ هزار و ۲۵۰ هکتار زمین در آذربایجان غربی احصا شده که ۷۷۶ هکتار در سامانه ثبت شده است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۴ هزار و ۲۵۰ هکتار زمین در آذربایجان غربی احصا شده که ۷۷۶ هکتار در سامانه ثبت شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در این استان آماده تحویل به متقاضیان است.

حمزه لو با اشاره به وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان غربی، گفت: هدف ما ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی برای آذربایجان‌غربی است و تاکنون ۱۶۸ هزار و ۲۱۰ خانوار ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۸۱۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی واجد شرایط بوده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۵۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی به اتمام رسیده و آماده تحویل به متقاضیان است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون چهار هزار و ۲۵۰ هکتار زمین در آذربایجان غربی احصا شده که ۷۷۶ هکتار از این اراضی در سامانه ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه مطالعات طرح جامع شهر ارومیه براساس ضوابط شهرسازی و معماری پس از بررسی تخصصی و کارشناسی انجام شده است، اظهار داشت: اجرای طرح و الحاق به محدوده اراضی مطرح شده موجب شد تا مشکلات بسیاری از تعاونی‌ها پس از سال‌ها رفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به مسئله تعاونی تک‌سام، گفت: مشکلات این تعاونی مربوط به سال‌های گذشته بوده و با اینکه روند اجرای پروژه جزو فعالیت‌های اجرایی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تعریف نشده، اما با مساعدت و همراهی دادستان مرکز استان راهکار‌های موثر برای رفع مشکلات و موانع موجود اتخاذ شده تا از طرح‌های تولید مسکن حمایت شود.

حمزه‌لو بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری این استان طی امسال در نظر گرفته شده است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/272480
Share

۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی آماده تحویل به متقاضیان است۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی آماده تحویل به متقاضیان است۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی آماده تحویل به متقاضیان است
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است