شنبه 8 ارديبهشت 1403

دستگیری بیش از ۱۲۰۰ خلافکار در تهران

  تاريخ:بيست و پنجم دی 1401 ساعت 16:45   |     کد : 273110   |     مشاهده: 167
ایسنا: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۱۲۰۰ مجرم در پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحمی، در اجرای طرح مشترک کاشف و رعد پلیس پایتخت که با محوریت پلیس‌های آگاهی، پیشگیری، یگان امداد و امنیت اقتصادی در مقر مرکزی پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: این بار دو طرح رعد و کاشف را به طور همزمان و مشترک با هم برگزار کردیم. همکاران من در اجرای این طرح‌ها و پس از روزها و ساعت‌ها انجام کار اطلاعاتی، فاز عملیاتی این طرح‌ها را طی ۴۸ ساعت گذشته اجرا کردند.

دستگیری بیش از ۱۲۰۰ خلافکار در تهران

وی با بیان اینکه مجموعا ۱۲۶۳ نفر در این دو طرح دستگیر شدند، ادامه داد: در طرح رعد که این شصت و دومین مرحله از اجرای آن بود، مجموعا ۸۴۱ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند. در طرح کاشف پلیس آگاهی نیز ۴۲۲ سارق و مجرم حرفه‌ای و سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه برخی از افراد دستگیر شده به شکل باندی فعالیت داشتند، گفت: در همین راستا نیز چندین بار سرقت و ارتکاب اعمال مجرمانه نیز منهدم شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود:در همین راستا نیز ۳۰ باند که اعضای آن مرتکب جرائمی چون قتل، سرقت مسلحانه، تجاوز و زورگیری و ... شده بودند، منهدم شد. کشف حدود ۱۰ قبضه سلاح گرم از دستگیر شدگان نیز از دیگر دستاوردهایاین طرح بود.

وی ادامه داد: تمامی این سلاح‌ها در سرقت‌های مسلحانه توسط این افراد مورد استفاده قرار می‌گرفت و بر اساس اعترافات اولیه مجرمان دستگیر شده دو هزار ۶۲۸ فقره سرقت در طرح کاشف و دو هزار و ۵۸ فقره سرقت در طرح رعد کشف شده است.

http://www.sanatnews.ir/News//273110
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است