پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

امضای تفاهم‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان شیلات برای ساخت مسکن

امضای تفاهم‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان شیلات برای ساخت مسکن
  تاريخ:بيست و دوم اسفند 1401 ساعت 11:57   |     کد : 274568   |     مشاهده: 578
به گزارش صنعت نیوز، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان شیلات تفاهم‌نامه دوجانبه همکاری در تولید و تامین مسکن امضا کردند.
به گزارش صنعت نیوز، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان شیلات تفاهم‌نامه دوجانبه همکاری در تولید و تامین مسکن امضا کردند.

سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان شیلات تفاهم‌نامه دوجانبه همکاری در تولید و تامین مسکن امضا کردند.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این تفاهم‌نامه بر اساس قانون جهش تولید و برای تامین مسکن کارکنان سازمان شیلات منعقد شده است.

مالکی افزود: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده، سازمان شیلات نسبت به معرفی اراضی تحت مالکیت خود به سازمان ملی زمین و مسکن اقدام خواهد کرد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه سازمان شیلات موظف به ارسال فهرست کارکنان و متقاضیان واجد شرایط در قالب شرکت تعاونی مسکن کارکنان سازمان شیلات است، اعلام کرد: این شرکت به‌عنوان مجری طرح از طرف سازمان شیلات به ما معرفی شده است.

وی تامین منابع مالی پروژه و اولویت دادن به استفاده از فناوری‌های نوین ساخت و ساز را از دیگر وظایف سازمان شیلات براساس موضوع این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

مالکی در خصوص تعهدات سازمان ملی زمین و مسکن در این تفاهم‌نامه هم گفت: کنترل فهرست ارسالی سازمان شیلات و تسهیل و پیگیری یا تعیین اراضی تخصیص یافته برای اجرای این تفاهم‌نامه براساس قوانین و مقررات برعهده سازمان ملی زمین و مسکن است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن همچنین درخصوص تامین زمین در شهر‌هایی که سازمان شیلات در آن‌ها فاقد زمین است گفت: تلاش می‌کنیم در این شهر‌ها در صورتی که زمین برای ساخت مسکن داشته باشیم براساس ضوابط و مقررات لازم اقدام کنیم و سازمان شیلات هم موظف است در شهر‌هایی که زمین مناسب برای ساخت مسکن دارد، اما متقاضی واجد شرایطی در آن‌ها وجود ندارد، اراضی را به سازمان ملی زمین و مسکن تحویل نماید.

وی همچنین از تشکیل کارگروه مشترک طرفین توافق با هدف راهبری و ایجاد زمینه اجرای این تفاهم نامه خبر داد.

http://www.sanatnews.ir/News//274568
Share

امضای تفاهم‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان شیلات برای ساخت مسکنامضای تفاهم‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان شیلات برای ساخت مسکنامضای تفاهم‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان شیلات برای ساخت مسکن
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است