شنبه 15 ارديبهشت 1403

لیگ برتر هندبال؛ صعود زغال سنگ به رده پنجم در روز استراحت سپاهان نوین

لیگ برتر هندبال؛ صعود زغال سنگ به رده پنجم در روز استراحت سپاهان نوین
  تاريخ:بيست و دوم فروردين 1402 ساعت 09:53   |     کد : 275136   |     مشاهده: 393
به گزارش صنعت نیوز، هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.
به گزارش صنعت نیوز، هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.
هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با ۴ دیدار در یکشنبه ۲۰ فروردین و یک بازی در دوشنبه ۲۱ فروردین برگزار شد.
در این هفته، تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان با هدایت مجید رحیمی زاده توانست در ورزشگاه شهید میثمی اصفهان با نتیجه ۳۶-۲۹ تیم قعرنشین پیکان خراسان را شکست داده و ضمن کسب پیروزی در این دیدار، با ۲۵ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کند.
شاگردان مسعود ظهرابی در تیم رده دومی نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون که در تعقیب طلایی پوشان دیار نصف جهان چاره‌ای جز غلبه بر اسلام آباد غرب نداشتند، با نتیجه ۳۸-۳۴ از سد عقاب‌های زاگرس عبور کرده و با یک بازی کمتر و با کسب ۲۱ امتیاز در رده دوم و کورس قهرمانی باقی ماند.
تیم رده سومی صنعت مس کرمان که در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد، با یک لغزش کوچک، جایگاه خود را به تیم تازه لیگ برتری شده گیتی پسند واگذار خواهد کرد.
کرمانی‌ها در این هفته توانستند در کرج با نتیجه ۲۶-۳۶ از سد رعد پدافند البرز عبور کنند تا کماکان فاصله دو امتیازی خود را با تیم گیتی پسند حفظ کرده باشند.
شاگردان کیوان صادقی در گیتی پسند در دیدار با تیم همشهری خودشان، پرواز هوانیروز که متشکل از هندبالیست‌های سرباز است، توانستند با نتیجه ۲۸-۳۶ این تیم را شکست دهند و کماکان در جایگاه چهارم جدول باقی بمانند.
در آخرین دیدار این هفته که دوشنبه ۲۱ فروردین برگزار شد، تیم زغال سنگ با هدایت علی اکبر خوشنویس میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود که برنده این دیدار حساس و نزدیک، طبسی‌ها بودند و در روز استراحت سپاهان نوین در حالی که پیش از این بازی، در امتیاز ۱۲ با نماینده اصفهان هم امتیاز بودند، با برد ۳۰-۲۹ جایگاه پنجم جدول را از سپاهان نوین ربودند.

http://www.sanatnews.ir/News//275136
Share

برچسب ها :  لیگ برتر , هندبال , سپاهان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است