جمعه 14 ارديبهشت 1403

مهدی: محل برگزاری فینال جام حذفی فعلا مشخص نشده است

مهدی: محل برگزاری فینال جام حذفی فعلا مشخص نشده است
  تاريخ:يازدهم ارديبهشت 1402 ساعت 11:10   |     کد : 276000   |     مشاهده: 364
به گزارش صنعت نیوز، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تا زمان پایان بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی محل برگزاری فینال این رقابت‌ها مشخص نمی‌شود.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تا زمان پایان بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی محل برگزاری فینال این رقابت‌ها مشخص نمی‌شود.
سهیل مهدی با اشاره به اینکه باید صبر کنیم تا دیدارهای نیمه نهایی مشخص شود و در نهایت درباره مکان برگزاری دیدار فینال صحبت می کنیم، اظهار داشت: سه تیم تهرانی و یک تیم شهرستانی در این مرحله حضور دارند و باید ورزشگاه فینال بی‌طرف باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده اگر استقلال و پرسپولیس به فینال برسند، تبریز از آنها میزبانی نمی‌کند؟ گفت: بحث میزبانی شهرها و داوطلب بودن آنها به آمادگی زیرساختی‌ برمی‌گردد و باید بدانیم که در آن روز شرایط فراهم خواهد بود یا خیر، اگر چنین شرایطی وجود داشته باشد حتما در اولویت قرار می‌گیرند.
مهدی با اشاره به اینکه مسئولیت جدیدش در هیئت فوتبال استان تهران، سمت رسمی نیست، افزود: اگر نیازی باشد درباره مسائل فنی، آیین نامه ها و دستورالعمل‌ها کمک می‌کنم.
وی با تشکر از امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: او سعه صدر در جلسه ای ۴ ساعته در کنار ما قرار داشت و درباره لیگ، تیم ملی و تیم امید صحبت کردیم. نیازهای سرمربی تیم ملی را در برنامه‌های خود لحاظ خواهیم کرد. امسال یکی از سخت‌ترین فصل‌ها را در پیش داریم. تیم ملی تا آخرین مرحله جام ملت‌ها و به مدت یکماه حضور دارد و یک وقفه در لیگ داریم. در کنار آن لیگ قهرمانان آسیا را خواهیم داشت. بازی‌های آسیایی طوری طراحی شده که نزدیک به فیفادی است و حدود ۱۵ تا ۲۰ روز باید در اختیار بازی‌های بین‌المللی قرار بگیرد. در این شرایط یک تیمی که بازیکن در تیم ملی نداشته و در لیگ قهرمانان هم حضور ندارد باید ببینیم چه شرایطی را پیدا می‌کند. تلاش می‌کنیم که بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشیم که تیم‌ها حداقل ضرر را ببینند.
رئیس کمیته سازمان لیگ با اشاره به اینکه ما مخالف حضور هواداران نیستیم، گفت: درباره عدم استفاده از ظرفیت میهمان در ورزشگاه پاس قوامین در جلسه شورای تأمین، اعضای شورای تأمین، صداوسیما و سازمان لیگ حضور دارند و به شرایطی می‌رسیم که علی‌رغم میل باطنی تصمیم گرفته می‌شود. زیرساخت ورزشگاه‌ها برای بعضی از رقابت‌ها ضعیف هستند. در یکسری از ورزشگاه‌ها برای برگزاری بازی‌های تیم‌های پرتماشاگر حداقل شرایط حضور را داریم، مشکلاتی در ورزشگاه‌های‌مان داریم که نسبت به شوق و هیجان هواداران ضعیف است.
مهدی یادآور شد: خیلی تلاش کردیم که میکسدزون استادیوم امام خمینی (ره) و مس کرمان و حتی نفت آبادان را آماده کنیم، اما به دلایلی نتوانستند فضا را مهیا کنند. متأسفانه باشگاه‌ها مالک استادیوم‌ها نیستند و شرایط فراهم نمی‌شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/276000
Share

برچسب ها :  جام حذفی , مهدی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است