شنبه 15 ارديبهشت 1403

درخشش تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در آسیا

درخشش تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در آسیا
  تاريخ:سيزدهم ارديبهشت 1402 ساعت 10:41   |     کد : 276145   |     مشاهده: 437
به گزارش صنعت نیوز، بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا قدرتمندانه تیم قرقیزستان را شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
به گزارش صنعت نیوز، بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا قدرتمندانه تیم قرقیزستان را شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
سومین دیدار بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا بامداد امروز چهارشنبه با رویارویی مقابل تیم ملی قرقیزستان پیگیری شد که نمایندگان کشورمان توانستند این دیدار را نیز همانند دو مسابقه قبلی، جنگنده و حساب شده و با نتیجه ۲۶ بر صفر پشت سرگذاشته و جواز حضور در دیدار نیمه نهایی را بدست آورند.
ملی‌پوشان کشورمان سه ست این دیدار را با نتیجه ۹ بر صفر، ۷ بر صفر و ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دادند.
اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی ترکیب تیم ملی بانوان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.
فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی کشورمان هستند و اوویس حسن‌زاده نیز بعنوان مدیر تیم‌های ملی کاروان اعزامی را همراهی می‌کند.
ملی‌پوشان کشورمان در گام بعدی فردا (پنجشنبه) به مصاف تیم چهارم گروه یک (در بازی پیش رو مشخص می‌شود) خواهند رفت و در صورت پیروزی راهی فینال خواهند شد.
اعظم سنایی پس از پیروزی ایران برابر قرقیزستان در مسابقات قهرمانی آسیا و صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، اظهار داشت: امروز توانستیم به سومین برد خود در این مسابقات دست یابیم و فردا هم باید به مصاف تیمی برویم که امروز برای صعود به نیمه نهایی بعد از ما بازی دارد.
در ادامه نگار ارجمند گفت: سه بازی پشت سر گذاشتیم و نتیجه خوبی گرفتیم وامیدوارم بتوانیم به طلا برسیم.
فاطمه اسماعیلی عنوان کرد: اولین بار است به این مسابقات اعزام شدیم و تا الان خیلی نتیحه خوبی گرفتیم و بازی‌های سختی داشتیم و احتمالا در نیمه نهایی با امارات روبرو می‌شویم و اگر این تیم را ببریم هم دیدار بعدی سخت‌تر خواهد بود. در این دوره از مسابقات توانستیم در یک دیدار عنوان بهترین بازیکن را به دست بیاورم.
یگانه بهرامی گفت: ۱۹ سالم است و اولین بار است با تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در این مسابقات حضور داشتم و امیدوارم با همین روند ادامه دهیم تا به موفقیت برسیم.

http://www.sanatnews.ir/News/1/276145
Share

برچسب ها :  هاکی , بانوان , آسیا
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است