چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم‌های ملی تکواندو

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم‌های ملی تکواندو
  تاريخ:دوم خرداد 1402 ساعت 10:50   |     کد : 277282   |     مشاهده: 379
به گزارش صنعت نیوز، وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم‌های ملی تکواندو اعزامی به مسابقات جهانی جمهوری آذربایجان بازدید کرد.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم‌های ملی تکواندو اعزامی به مسابقات جهانی جمهوری آذربایجان بازدید کرد.
سیدحمید سجادی امروز سه‌شنبه در اردوی تیم ملی تکواندو ایران حضور یافت. تیم‌های ملی تکواندو مردان و بانوان ایران روز پنجم ماه جاری راهی شهر باکو محل‌ برگزاری مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند. این پیکارها ۸ الی ۱۴ خرداد ماه برگزار می‌شود.
سجادی ابتدا در تمرینات تیم بانوان حضور یافت که مینو مداح و مهروز ساعی، سرمربی و مربی‌ تیم بانوان توضیحاتی در خصوص روند تیم ارائه کردند.
مداح تصریح کرد: ریاست فدراسیون تکواندو تمامی امکانات را در اختیار ما قرار داده و با تیمی‌ جوان که به خوبی آماده شده است، به مصاف حریفان جهانی می‌رویم و به موفقیت امیدوار هستیم.
هادی ساعی نیز ضمن خوش‌آمدگویی‌ به وزیر ورزش و همراهان‌ وی، از حضور تیم‌های کشورمان در مسابقات جهانی باکو و گرندپری‌ رم در فاصله یک هفته خبر داد و گفت: این دو رقابت نقش مهمی برای رسیدن تکواندوکاران از طریق رنکینگ سیستم به المپیک پاریس دارد.
سجادی و همراهنش‌ پس از حضور در جمع اعضای تیم ملی بانوان، از تمرینات تیم مردان نیز بازدید کردند.
وزیر ورزش‌ در ادامه در تمرین تیم‌ مردان حاضر شد که ابتدا بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی، شرایط تیمش را تشریح کرد و سپس به معرفی نفرات پرداخت.
وزیر ورزش‌ هم برای تیم ملی در مسابقات جهانی و سایر رویدادها آرزوی موفقیت کرد.
سجادی در سخنان کوتاهی گفت: ساعی برند تکواندوی ایران است و در صورت موفقیت در جهانی، هر پاداشی که در هیئت رئیسه تصویب کند، ما در وزارت ورزش پرداخت می‌کنیم.

http://www.sanatnews.ir/News//277282
Share

برچسب ها :  تکواندو , وزیر ورزش
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است