سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

پولادگر: انجمنهای ورزشی فدراسیونی خاص که به بلوغ و بازدهی رسیده است

پولادگر: انجمنهای ورزشی فدراسیونی خاص که به بلوغ و بازدهی رسیده است
  تاريخ:بيست و نهم خرداد 1402 ساعت 14:14   |     کد : 278779   |     مشاهده: 398
به گزارش صنعت نیوز، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی به ریاست «سید محمد پولادگر» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و‌جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی به ریاست «سید محمد پولادگر» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و‌جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
این مجمع با حضور «محمد علیپور» سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی، خانم «مهین فرهادی زاد» نایب رییس کمیته ملی المپیک، «آرش فرهادیان» مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی، اعضای هیات رییسه فدراسیون، روسای هیات‌های استانی، روسای انجمن‌های المپیکی و حاضر در بازی‌های آسیایی و نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه‌ها و‌نهاد‌ها و ارگان‌ها برگزار شد.
علیپور در ابتدای این مجمع گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حال حاضر دارای ۱۸ انجمن و ۵۰ رشته ورزشی و در مجموع ۱۸۵۰ کمیته ورزشی است که چهار رشته کریکت، راگبی، بیس بال و سافت بال در المپیک، ۶ رشته در بازی‌های آسیایی و مابقی رشته‌ها عمدتا در اسپورت اکورد، ایندورگیمز و بیچ گیمز حضور دارند، در سال ۱۴۰۱ با وجود جدا شدن چند رشته ۳۸۳ رویداد و در واقع روزی یک برنامه اجرا کردیم و در واقع بیشترین فعالیت را در ورزش کشور داریم که این بخاطر زحمات بیدریغ هیات‌های استانی و تلاش مضاعف انجمن‌ها است.
علیپور با تمجید از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گفت: لازم است از پشتیبانی و‌حمایت بی شائبه وزارت ورزش در افزایش و بالا بردن اعتبارات و‌همچنین از کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر داشته باشم.
وی با تقدیر از دکتر سجادی وزیر ورزش گفت: خوشبختانه دستگاه ورزش کشور از یک مدیر ورزشی توانمند بهره‌مند است که خود از قهرمانان نامدار ورزش کشور بوده و‌مدال‌های رنگارنگی را در میادین مختلف بین المللی به ارمغان آورده و‌تجربه حضور در آوردگاه‌های جهانی و‌المپیک را داشته است ایشان دغدغه و‌مشکلات موجود در ورزش کشور را بخوبی درک میکند و‌یار و یاور فدراسیون‌ها و جامعه ورزش است.
همچنین سید‌محمد پولادگر با تقدیر از فعالیت بهینه فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: این فدراسیون بخاطر تنوع رشته و گستردگی کار یک فدراسیون و‌مجموعه خاص است و‌مدیریت در این فدراسیون آسان نیست و ایجاد هماهنگی و مدیریت بر این تشکل بزرگ ورزشی بسیار سخت است که این مهم از مدیری مجرب مثل جناب علیپور برمی آید که درواقع ایشان یک سرمایه و‌برند برای ورزش کشور به حساب می‌آید که با درایتشان بر این فدراسیون بزرگ مدیریت می‌کند.
وی اذعان داشت: کاملا واقف هستم که این فدراسیون دارای رشته‌های المپیکی و حاضر در بازی‌های آسیایی است و‌حتی رشته‌هایی که مدعی تشکیل یک فدراسیون مستقل هستند و از طرفی می‌دانم که هیات‌های استانی تحت پوشش این فدراسیون برای توسعه رشته‌ها فعالیت چند برابری میکنند و زحمات این مجموعه قابل تقدیر است، ضمن اینکه رشته‌های تحت پوشش این فدراسیون به بلوغ رسیده اند و این بخاطر ارزش و‌قابلیت بالای این فدراسیون است.
خانم‌مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک در این‌مجمع اظهار داشت: به ضرس قاطع باید عرض کنم که این مجمع یکی از بهترین جلساتی بود که دیده ام چرا که همدلی، وحدت و‌انرژی مثبت در آن موج میزند.
گفتنی است در این مجمع با تایید کلیه اعضا، اساسنامه انجمن جوجیتسوی ایران منطبق بر اساسنامه فدراسیون جهانی این رشته مورد تصویب مجمع عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار گرفت.

http://www.sanatnews.ir/News//278779
Share

برچسب ها :  پولادگر , فدراسیون , بلوغ , مجمع
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است