جمعه 14 ارديبهشت 1403

هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری وجود ندارد

  تاريخ:سی و يکم خرداد 1402 ساعت 13:59   |     کد : 278947   |     مشاهده: 179
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: درخصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و افراد واجد شرایط می‌توانند پس از تکمیل ثبت‌نام خود در سایت مربوطه جهت دریافت وام به بانک‌های استان مراجعه کنند، بانک‌های استان نیز موظف شدند برای پرداخت این تسهیلات اقدامات لازم را داشته باشند.
غلامعلی حیدری ۳۱ خردادماه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود برخی مشکلات برای شهروندان درخصوص دریافت تسهیلات بانکی، اظهار کرد: در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی در حوزه‌های گوناگون اخذ شد، اولین مورد تبصره ۱۶ است که مقرر شد دستگاه‌های استان با سرعت افراد واجد شرایط را به بانک‌ها معرفی کنند، بانک‌ها نیز ملزم شدند تا تیرماه تسهیلات تبصره ۱۶را به صورت کامل پرداخت کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: درخصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و افراد واجد شرایط می‌توانند پس از تکمیل ثبت‌نام خود در سایت مربوطه جهت دریافت وام به بانک‌های استان مراجعه کنند، بانک‌های استان نیز موظف شدند برای پرداخت این تسهیلات اقدامات لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اتفاق مثبتی که درخصوص نهضت ملی مسکن رخ داده است، ادامه داد: با توجه به دستور رئیس جمهور سقف تسهیلات درنظر گرفته شده برای این نهضت از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است همچنین نرخ سود این تسهیلات نیز از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت که این موضوع به تمامی بانک‌های چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده است.
حیدری عنوان کرد: اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به افرادی که دارای شرایط قانونی هستند در دستور کار قرار دارد و این افراد می‌توانند با مراجعه به بانک‌های چهارمحال و بختیاری و ارائه مدارک خود نسبت به دریافت وام اقدام کنند، در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی و ساخت مسکن روستایی نیز تصمیمات خوبی اتخاذ و موانع آن‌ها رفع شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه معرفی ضامن به بانک برای دریافت تسهیلات دارای قوانینی است، خاطرنشان کرد: تاکیدات لازم درخصوص تسهیلاتی که براساس ابلاغیه‌های موجود به یک ضامن نیاز دارند انجا شد که بانک‌ها براساس این قوانین ابلاغ شده عمل کنند.

http://www.sanatnews.ir/News//278947
Share

برچسب ها :  ازدواج , فرزندآوری
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است