يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شد

  تاريخ:پنجم تير 1402 ساعت 13:20   |     کد : 279253   |     مشاهده: 230
آیین تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با حضور سرلشکر سلامی برگزار شد.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه‌، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در استان‌های شمال غرب کشور، مقامات و مسئولان ارشد آذربایجان‌غربی وسران عشایر برگزار شد.
در این مراسم با قدردانی از تلاش ها و خدمات سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در مدت تصدی مسئولیت، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.
همچنین در این مراسم با حکم فرمانده کل سپاه ،سردار سرتیپ دوم پاسدارمحمدحسین رجبی به عنوان فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی جایگزین سردار حبیب شهسواری شد.
سردار پورجمشیدیان از سال ۱۳۹۵ معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیش از این معاون عملیات سپاه بود.
سردار رجبی نیز از دی‌ماه سال ۸۹ تا ۲۲ آبان سال ۹۸ فرماندهی قرارگاه استانی شهید شهرامفر و سپاه بیت‌المقدس استان کردستان را برعهده داشت و پس از آن به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه مشغول به خدمت بود.

http://www.sanatnews.ir/News//279253
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است