پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

لزوم رونق ساخت و ساز در محله مهر آباد جنوبی

لزوم رونق ساخت و ساز در محله مهر آباد جنوبی
  تاريخ:سيزدهم تير 1402 ساعت 14:28   |     کد : 279768   |     مشاهده: 314
به گزارش صنعت نیوز، عضو شورای شهر تهران گزارشی از بازدید اخیرش از محله مهر آباد جنوبی ارائه کرد.
به گزارش صنعت نیوز، عضو شورای شهر تهران گزارشی از بازدید اخیرش از محله مهر آباد جنوبی ارائه کرد.
ناصر امانی صبح امروز با قرائت گزارشش از بازدید اخیر خود از یکی از محلات منطقه ۱۸ گفت: اخیرا از محله یافت آباد جنوبی که جنوبی ترین ناحیه شهر تهران است بازدید کردم که ریزدانه بودن مسکن یکی از مشکلات ۴۰ ساله این محله است که هنوز احیاء نشده است و امیدواریم با کمک شهردار منطقه شرایط برای اهالی این محله برای نوسازی خانه هایشان فراهم شود.
وی با بیان اینکه در یک سال اخیر عملکرد کمیسیون ماده ۵ برای حل مشکل بافت فرسوده در این منطقه خوب بوده تا ساخت و ساز رونق بگیرد، ادامه داد: اما هنوز این تصمیمات در سامانه بارگذاری نشده و جالب است بدانید که تنها سه دستگاه اتوبوس در این ناحیه فعالند که بسیار فرسوده هستند و شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرده است.
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه‌های معارض یکی از موانع اجرای پروژه های عمرانی و توسعه‌ای است که امیدواریم هر چه سریعتر این معارضین رفع شوند، گفت: زمینی در کنار بوستان ملاصدرا در مجاورت بزرگراه آزادگان در نظر گرفته شده تا در آنجا پایانه ساخته شود که امیدواریم با راه اندازی این سامانه مشکلات حل شود.
امانی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در محله یافت آباد جنوبی مطلوب است؛ اما نیاز به بازسازی دارد، تصریح کرد: سرانه بهداشت و درمانی در این محله اصلا وجود ندارد و سوله مدیریت بحران منطقه که به عنوان سالن ورزشی مورد استفاده بود، بسته بوده تا تحویل سازمان مدیریت بحران داده شود و رئیس این سازمان هم اعلام کرده در حال برنامه ریزی هستند تا مشکلی برای ورزش بانوان ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه شهرداری تهران باید با اداره برق تفاهم نامه امضاء کند تا تیرهای برق سریعتر جابجا شوند، گفت: فاضلاب این ناحیه کمتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و رها شدن فاضلاب در جوی مردم را آزار می دهد.
محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ نیز با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد پارسل‌ها در این منطقه زیر ۱۰۰ متر هستند و بخش عمده‌ای از معابر کمتر از شش متر دارند، افزود: ۶۸ درصد زمین هایمان در حریم آزادگان قرار دارد و مهمترین دغدغه مردم ساختن ساختمان‌های ۳۰ تا ۴۰ متری و جدا کردن فضاها است که البته ما به دنبال ساخت پارکینگ، پایانه تاکسیرانی و سوله‌های ورزشی هستیم.
خسروی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های این محله تا پایان سال ارتقاء می‌یابد، افزود: امیدواریم تا پایان سال فاضلاب محله مهر آباد جنوبی به شبکه فاضلاب متصل شود.

http://www.sanatnews.ir/News//279768
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است