جمعه 14 ارديبهشت 1403

تشریح اقدامات نهضت خدمت مومنانه در استان کرمان

  تاريخ:پانزدهم تير 1402 ساعت 09:33   |     کد : 279840   |     مشاهده: 196
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در دهه امامت و ولایت، عملیات عمرانی ساخت پایگاه‌های مقاومت، منازل مسکونی سازمانی، نهضت ملی مسکن کارکنان سپاه و کمک به ساخت ۱۷۱ منزل محرومین در قالب نهضت خدمت مومنانه آغاز شده است.
سردارمحمدعلی نظری صبح امروز ۱۵ تیرماه با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت نهضت خدمت مومنانه توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به انجام کارهای عمرانی در این نهضت، در ادامه افزود: توزیع بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در این ایام در نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر در حال انجام است که اقلام آن توسط خیران تامین شده است.
نظری بیان کرد: به عدد سن شهید حاج قاسم سلیمانی، کار آبرسانی به ۶۳ روستا در هفت شهرستان آغاز شده که تا دهه امامت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و شاید برخی زودتر انجام شود. ضمن اینکه این آبرسانی به روستاها، خارج از قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آغاز عملیات اجرایی و کمک به ساخت مساجد در ۱۳ شهرستان و ساخت و ترمیم گلزار شهدای گمنام در ۲۱ شهرستان استان کرمان از دیگر اقدامات نهضت خدمات مومنانه در دهه امامت و ولایت است.

وی با بیان اینکه خدمات رایگان پزشکی در برخی نقاط محروم در حال انجام است، افزود: روز عید قربان بیش از ۳۰۰ دام نذر قربانی داشتیم که توسط گروه های جهادی بین محرومان توزیع شد.
نظری با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی، ورزشی و بسته عفاف و حجاب به صورت خودجوش توسط گروه‌های جهادی اظهار کرد: مجموع کمک‌ها و اقلام توزیع شده در نهضت خدمت مومنانه ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همچنین در دهه امامت و ولایت، عملیات عمرانی ساخت پایگاه‌های مقاومت، منازل مسکونی سازمانی، نهضت ملی مسکن کارکنان سپاه و کمک به ساخت ۱۷۱ منزل محرومین آغاز شده است.

http://www.sanatnews.ir/News//279840
Share

برچسب ها :  سپاه , کرمان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است