يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

دهکده گردشگری کجور نوشهر برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرد

دهکده گردشگری کجور نوشهر برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرد
  تاريخ:چهاردهم مهر 1402 ساعت 17:52   |     کد : 283502   |     مشاهده: 397
به گزارش صنعت نیوز، دهکده گردشکری زانوس کجور نوشهر روز جمعه با حضور جمعی از مسوولان استانی در روستای زانوس بخش کجور این شهرستان افتتاح و به گفته رییس هیات مدیره این واحد برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی شد.
به گزارش صنعت نیوز، دهکده گردشکری زانوس کجور نوشهر روز جمعه با حضور جمعی از مسوولان استانی در روستای زانوس بخش کجور این شهرستان افتتاح و به گفته رییس هیات مدیره این واحد برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران در آیین افتتاح این دهکده گردشگری گفت : افتتاح دهکده گردشکری زانوس بخش کجور نوشهر به توسعه صنعت گردشگری غرب مازندران کمک می کند.
صادق بزرگر اظهارداشت : دهکده گردشگری از جمله نیازهای ضروری در این استان است که امروز یکی از این موارد را در بخش کجور شاهد افتتاح آن هستیم که بسیار در توسعه گردشگری ایفای نقش خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد : همه راهبرد این اداره کل این است فرآیند موافقت اصولی طرح های گردشگری را تا یک ماه کاهش دهد که نقش مسوولان شهرستان در تسهیل گری این امر مهم بسیار موثر است.
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران یادآور شد : برنامه ریزی شده برای طرح های گردشگری در این استان تسهیلات کلانی به سرمایه گذاران این بخش بدهند که تاکنون
اعتبارات زیادی به آنان پرداخت شده است.
محمد رضا پاشا زانوسی رئیس هیات مدیره این دهکده گردشگری وسعت این دهکده را ۶ هزار مترمربع و و تعداد افراد اشتغال به کار مستقیم و غیر مستقیم در این واحد را ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت : امروز توسعه گردشگری سبز نیاز ضروری کشور است.
وی خاطرنشان کرد : این دهکده هم اکنون با سیزده سرمایه گذار شروع به کار کرد که در واقع این مجموعه صنعت گردشگری کشور به حمایت نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد : اگر به اقلیم روستای زانوس و حتی غرب مازندران بها داده شود ثروت های زیادی با ورود گردشگران به این مناطق سرازیر و به اقتصاد منطقه نیز رونق خواهد یافت.
پاشازانوسی با اشاره به این که امروز برخی از کشورهای دنیا برای صنعت گردشگری حساب ویژه ای باز کردند، ادامه داد : هدفگذاری ما این است که این منطقه بکر گردشگری را به دنیا معرفی کنیم که هم اکنون ۹ کلبه پذیرش گردشگر دارد قابل توسعه بوده که به لحاظ مالی و مجوزها به حمایت نیاز داریم.
رئیس هیات مدیره دهکده گردشگری روستای زانوس گفت : این مجموعه ظرفیت اقامت ۴۰ نفر در شب دارد که هم اکنون اغلب مسافران و گردشگران ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند و در فصول سرد سال ظرفیت این مجموعه تکمیل است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/283502
Share

برچسب ها :  گردشگری , کجور , اشتغالزایی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است