يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

تبلیغات رسانه در افزایش گردشگر خارجی موثر است

تبلیغات رسانه در افزایش گردشگر خارجی موثر است
  تاريخ:پانزدهم مهر 1402 ساعت 11:16   |     کد : 283525   |     مشاهده: 284
به گزارش صنعت نیوز، کارشناس گردشگری گفت: صاحبان صنایع گردشگری برای معرفی ایران باید تعاملات رسانه‌ای را افزایش دهند، چون این موضوع افزایش گردشگران ورودی را در پی دارد.
به گزارش صنعت نیوز، کارشناس گردشگری گفت: صاحبان صنایع گردشگری برای معرفی ایران باید تعاملات رسانه‌ای را افزایش دهند، چون این موضوع افزایش گردشگران ورودی را در پی دارد.
سبحانی نیا فعال صنعت گردشگری در خصوص تاثیر لغو روادید در رونق صنعت گردشگری گفت: با توجه به شرایط کنونی و و روابط فعلی در عرصه بین المللی، موضوع جهانی شدن با سرعت بالایی در حال محقق شدن است. مقوله رفع روادید یکی از مسائلی است که موجب آسان سازی سفر خواهد شد و ما در بیشتر کشور‌ها شاهد این مسئله هستیم.
وی ادامه داد: این موضوع افزایش تعاملات اجتماعی و گردشگری را در پی خواهد داشت. همچنین با توجه به اقتضائات کشور و تعاملات اقتصادی لغو روادید به افزایش درآمد در حوزه تجاری و گردشگری کمک خواهد کرد.
سبحانی نیا تصریح کرد: هرچند این لغو روادید سفر‌های انفرادی را در بر نمی‌گیرد، اما افزایش ورود گردشگر به واسطه این اتفاق در آینده مثبت خواهد بود و بر تراکنش‌های مالی و افزایش گردشگر خارجی تاثیر خواهد گذاشت.
این فعال گردشگری با اشاره به اینکه گردشگری سلامت در کشور شرایط مناسبی دارد، افزود: خدمات پزشکی ارزانی در کشور ایجاد شده و این اتفاق موجب شده گردشگری سلامت در میان کشور‌های حاشیه خلیج فارس افزایش گردشگر ورودی داشته باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در کشور تنوع گردشگری وجود دارد بهترین شرایط را برای توسعه گردشگری در همه حوزه‌ها داریم که منجر به افزایش تعاملات مالی با سایر کشور‌ها می‌شود که در اشتغال زایی نیز اثر گذار است.
سبحانی نیا با تاکید بر اینکه در معرفی تنوع جاذبه‌های گردشگری ایران ضعف‌هایی وجود دارد، بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری در سال‌های اخیر جز اولویت‌ها نبوده، اما در دو دهه اخیر شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما از جمله جام جم به این موضوع اهمیت بیشتری دادند و گام جدیدی برای این موضوع برداشته شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به قدمت تاریخی و گردشگری ایران تاکنون این خلا به چشم نیامده است، اما استفاده از تعاملات رسانه‌ای داخلی و خارجی به معرفی ایران کمک می‌کند و بهتر است صاحبان صنایع گردشگری برای معرفی ایران این تعاملات رسانه‌ای را افزایش دهند، چون این موضوع افزایش گردشگران ورودی را در پی دارد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/283525
Share

برچسب ها :  گردشگر , تبلیغات , رسانه
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است