دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

آنچلوتی: فینال جام جهانی ۲۰۳۰ باید در برنابئو برگزار شود

  تاريخ:پانزدهم مهر 1402 ساعت 11:23   |     کد : 283529   |     مشاهده: 86
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید خواهان برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد.
به گزارش ایسنا، به گفته کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، فینال جام جهانی ۲۰۳۰ باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود.
آرژانتین، پاراگوئه و اروگوئه میزبانان دور اول مسابقات خواهند بود و مراکش، پرتغال و اسپانیا میزبان باقیمانده مسابقات جام جهانی ۲۰۳۰ هستند. حداکثر تعداد ورزشگاه‌های مجاز توسط فیفا ۱۸ ورزشگاه است، بنابراین مراکش یا اسپانیا باید یک یا دو ورزشگاه از پیش برنامه‌ریزی‌شده خود را از فهرست خط بزنند.
پرتغال سه ورزشگاه خواهد داشت. اسپانیا در نظر داشت یازده ورزشگاه میزبان در این رقابت‌ها داشته باشد و مراکش اعلام کرده که شش ورزشگاه را برای این منظور انتخاب کرده است. فوزی لکجا، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش هم اعلام کرد که می‌خواهد فینال در کازابلانکا برگزار شود. اظهار نظرات زیادی درباره ورزشگاه میزبان فینال صورت گرفته است. انتظار می‌رود اسپانیا و مراکش برای در اختیار داشتن ورزشگاه میزبان فینال رقابت سختی داشته باشند.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی برابر اوساسونا در این باره گفت: «فینال جام جهانی باید در مادرید باشد، زیرا پایتخت اسپانیاست و همچنین باید در سانتیاگو برنابئو باشد زیرا اینجا بهترین ورزشگاه جهان است. فکر می‌کنم این برای فوتبال و کشور اسپانیا بسیار خوب است.»

http://www.sanatnews.ir/News//283529
Share

برچسب ها :  فوتبال , جام جهانی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است