چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

چه کسانی در گردشگری جایزه ملی صادرات را دریافت کردند؟

چه کسانی در گردشگری جایزه ملی صادرات را دریافت کردند؟
  تاريخ:سی ام مهر 1402 ساعت 09:45   |     کد : 284113   |     مشاهده: 393
به گزارش صنعت نیوز، مدیران عامل بیمارستان رضوی از استان خراسان رضوی و شرکت ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) از استان تهران در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.
به گزارش صنعت نیوز، مدیران عامل بیمارستان رضوی از استان خراسان رضوی و شرکت ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) از استان تهران در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.
آیین بزرگداشت روز ملی صادرات و اعلام صادرکنندگان ممتاز و نمونه جمهوری اسلامی ایران به عنوان منتخبین بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات ۱۴۰۲ شنبه- ۲۹ مهرماه در سالن اجلاس سران برگزار شد.
بنا بر نتایج اعلام شده از سوی سازمان توسعه تجارت، در این آیین محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی از استان خراسان رضوی به عنوان صادرکننده نمونه ملی در حوزه گردشگری سلامت و امیرپویان رفیعی‌شاد مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) از استان تهران در بخش خدمات گردشگری به عنوان صادرکننده نمونه ملی شایسته تقدیر، معرفی شدند.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، انتخاب صادرکنندگان برتر از میان فعالان حوزه گردشگری را دستاوردی شایسته دانست و در تشریح پیشینه موفقیت حاصل شده گفت: صنعت گردشگری به عنوان یکی از زنجیره‌های حوزه اقتصادی در کشور ماهیت ارزآوری دارد و به عنوان یک فعالیت صادراتی محسوب می‌شود.
علی‌اصغر شالبافیان افزود: از این رو در سال گذشته با پیگیری‌های مستمر معاونت گردشگری و همکاری مطلوب سازمان توسعه تجارت، جوایز صادراتی به فعالان گردشگری اختصاص پیدا کرد و تعدادی از فعالان این حوزه که در جذب گردشگر خارجی فعال و سبب ارزآوری به کشور هستند، توانستند از این مزیت استفاده و جوایز صادراتی را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه رویکرد بعدی پس از اخذ جوایز صادراتی، ورود فعالان گردشگری به عرصه ارزیابی در مقام صادرکنندگان برتر بود، اظهارداشت: یکی از کلان راهبردهایی که در معاونت گردشگری دنبال ‌شده است هم‌افزایی با دستگاه‌های دیگر و حمایت از بخش خصوصی بوده است، از این رو خانواده صنعت گردشگری نیز توانست در روز ملی صادرات سهم شایسته‌ای داشته باشد و دستاورد امروز تجلی همزمان دو کلان راهبرد مذکور است.
شالبافیان خاطرنشان کرد: انتخاب صادرکنندگان برتر از بین خانواده بزرگ صنعت گردشگری کشور توسط سازمان توسعه تجارت ایران و تقدیر از برترین‌های این حوزه در روز ملی صادرات، دستاوردی شایسته در این حوزه به شمار می‌آید.

http://www.sanatnews.ir/News/1/284113
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است