پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

رونمایی از سامانه به‌هم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان صنعت لوازم خانگی

رونمایی از سامانه به‌هم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان صنعت لوازم خانگی
  تاريخ:هفتم آبان 1402 ساعت 11:58   |     کد : 284346   |     مشاهده: 259
به گزارش صنعت نیوز، سامانه به هم رسانی کارجویان و کارفرمایان صنعت لوازم خانگی ایران توسط مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) رونمایی شد.
به گزارش صنعت نیوز، سامانه به هم رسانی کارجویان و کارفرمایان صنعت لوازم خانگی ایران توسط مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) رونمایی شد.
سامانه به‌هم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان صنعت لوازم خانگی ایران به سفارش انجمن لوازم خانگی ایران با حضور فاطمه عظیم‌زاده رییس مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس رونمایی شد.
براتی معاون برنامه‌ریزی، اجرایی و روابط عمومی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: جمعیت شاغل مستقیم در صنعت لوازم خانگی حدود ۳۰۰ هزارنفر و جمعیت شاغل غیرمستقیم در این صنعت قریب به یک میلیون‌نفر است که نیازمند حضور متخصصان و دانش آموختگان در رشته‌های مختلف دانشگاهی خواهد بود. لذا با استفاده از سامانه به‌هم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان صنعت لوازم خانگی ایران می توان این به‌هم‌رسانی را انجام داد. رسالت ما برای این به‌هم‌رسانی نه فقط در حوزه اکوسیستم نوآوری و فناوری به عرضه کننده تقاضا و برآورنده نیاز است، بلکه این بار در حوزه اشتغال هم پرداخته شده است. این سامانه شاید پلی برای امیدآفرینی جوانان و پرهیز از کاهش مهاجرت‌های ناخواسته در جامعه باشد.
عظیم‌زاده در راستای همکاری مشترک مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و نگاه ویژه‌ انجمن به مقوله صنعت و دانشگاه، گفت: یکی از تلاش‌های ما در چند سال گذشته این بوده است که بتوانیم پل‌های ارتباطی بین صنعت و دانشگاه را برقرار کنیم و سایت sid.ir/ahamiranjob هم گام اولی از پل‌سازی بین صنعت و دانشگاه است. در گام اول بنا شده است فضایی ایجاد شود که هم کارفرمایان بتوانند نیازهای شغلی و تخصص‌های موردنیاز خودشان را اعلام کنند و هم دانشجویان، کارجویان و متخصصان در حوزه‌های مختلف بتوانند با کارفرمایان ارتباط بگیرند.
وی افزود: در گام‌های بعدی نیز در نظر است نیازهای علمی و تخصصی صنایع را از طریق سامانه به‌هم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان صنعت لوازم خانگی ایران مطرح کنیم و از طریق دانشگاهیان هم امکان ارائه پیشنهادات در این زمینه را داشته باشیم. در همین قالب می‌توان کارگروهی را تشکیل داد که نماینده ای هم از طرف صنعت و هم از طرف دانشگاه، این طرح‌ها و پیشنهادها را ارزیابی و انتخاب کند.
بیستمین و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی سال ۱۴۰۲ از سوم تا ششم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/284346
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است